Pentru aceasta, se pregătește zona festivalieră, prin nivelarea și tasarea terenului, crearea aleilor de acces și pietruirea drumurilor destinate autovehiculelor, activități de care se ocupă Direcția de Prestări Servicii a CJ Timiș.
De altfel, întreaga zonă va fi supusă unor ample modernizări și transformări. Acestea presupun reabilitarea clădirilor, instalații de balizaj, platformă heliport, marcaje pistă, sistem de monitorizare și iluminare, precum și o școală de pilotaj de drone.
O atracție deosebită o va constitui achiziționarea unui „HANGair”. Este vorba despre o structură care se montează în scurt timp și poate adăposti mii de participanți la evenimentele care vor urma, îndeosebi cele din cadrul programului „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii”.
Președintele CJT, Alin Nica, a declarat, recent, că vrea să acceseze bani de la Ministerul Culturii pentru HANGair – o structură temporară care poate adăposti 17.000 de persoane la Aerodromul Cioca. Aceasta se achiziționează și montează în câteva zile și are o valoare de 11 milioane de lei.
Potrivit lui Nica, HANGair se poate muta în altă parte, nu e doar o imensă sală, ci dispune și de vestiare pentru artiști, se pot face evenimente indiferent de condițiile meteorologice.
Pe de altă parte, odată cu preluarea clădirilor de la Primăria Timișoara, Consiliul Județean Timiș vine și în sprijinul amatorilor de activități aeronautice, urmând ca în ședința din această lună să fie aprobate noile tarife pentru serviciile din incinta aerodromului.
Trimite articolul
Xcum sa scoti evenimentele de la capitala culturala in afara orasului? pai or sa vina zeci de mii de turisti straini, astia nu vin cu masinile personale, or sa se plimbe prin oras si centru ca furnicile… pana la Hangair ai o singura banda pe sens.. drum national, etc. Logistic este foarte greu sa muti 17000 de persoane dintr-un loc in altul, practic Dan Nica isi face singur Hang cu proiectul lui minune.
-
Daca vrei, poti. La Electric Castle se merge tot pe drum cu o banda cca 25 de km din Cluj pana in Bontida cu autobuze si inca 5 km pe drum de pamant printre culturi agricole pentru autovehiculele personale. Si sunt zeci de mii.
-
Hangar e cort-scena la Electric. Poate vrea Nica sa aduca clujeni la Flight. Ca să justifice prețul enorm plătit pentru acea “structura” pentru care a primit bani de la Guvern. Aștept sa vad dacă o și aduce
-
-
Alin Nica. Dan Nica e comunistul ala europarlamentar. Am fost colegi de armata si de facultate.
Ce se mai laudau acum vreo 10 ani cei din CJT ca “vor muta aeropârțul asta la 20 km de oras”… Da, stiu, postacii vor sari ca exista un aeroport mic pentru smecheri si in Londra, de exemplu.
Lasand minciuna asta deoparte, i-as invita pe cei care au decis “zona festivalieră” sa doarma intr-o seara de festival oriunde in zona de nord. La ultimul festival nu puteai dormi nici la 4-5 dimineata in Torontalului, Aradului, Mehala sau Ronat.
Dar ei daca stau in sudul orasului, compara porcaria asta cu EC, care se tine civilizat, la 30 km de Cluj.
-
CJT a mintit pentru că probabil avea interese imobiliare. S-au schimbat interesele, nu se mai mută aerodromul. România, ce vrei? 🙂