Reprezentanții Consiliului Județean Timiș ne-au declarat că nu se intervine asupra cablurilor de curent sau alte utilități. Angajații de la Strabag și contractanții toarnă fundații la stâlpii care urmează să fie relocați și, de asemenea, lucrează la demontarea cablurilor de pe stâlpii vechi cu scopul de a fi relocate pe stâlpii noi.
Vă reamintim că, în data de 28 august 2023, Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș, a predat amplasamentul pentru tronsonul 1 al proiectului de extindere la patru benzi patru benzi a Lotului 1 (km 2+725 – 5+800 – Dumbrăvița) către societatea Strabag.
Tronsonul 1 al DJ691, de la intrarea în Dumbrăvița și până la intersecția cu Centura Timișoarei are trei kilometri.
„La tronsonul 1 în acest moment se lucrează și la executarea casetelor pe ambele direcții de mers, pe lățimi variabile în funcție de proiectul tehnic. Operațiunea este executată în procent de 65-70%. De asemenea, pe zonele respective s-a trecut la turnarea stratului de balast stabilizat și, pe unele porțiuni, inclusiv a celui de anrobat bituminos, (aproximativ 700 de metri)”, ne-au declarat reprezentanții CJT.
Termenul final pentru tronsonul 1 al DJ 691 este iunie 2024 și include lucrări ce nu sunt decontate prin fonduri europene, ci achitate de CJT.
Potrivit proiectului tehnic, drumul va fi lărgit la patru benzi și vor fi amenajate piste de biciclete. Constructorul va mai realiza racordarea cu străzile laterale și amenajarea acceselor la proprietăți, amenajarea sensurilor giratorii, dispozitive de scurgere a apelor, elemente de siguranța circulației, iluminat în sensurile giratorii, amenajarea trecerii la nivel cu calea ferată, relocarea rețelelor de gaz și relocarea liniilor electrice.
Valoarea estimată a lucrărilor este de 63.167.131,42 lei fără TVA, adică aproximativ 12,9 milioane de euro.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
Xce pista de biciclete boss? Ales doar pe sectorul 2 intre centura si autostrada
-
corect, nu a fost loc de nici o pista. abia incap 4 benzi pe unele portiuni. asa e cand dezvolti un sat fara nici o strategie, nici o logica. Doar dai autorizatii de case si eventual le pui ceva pietris; asfalt la cei cu pile si relatii. Si dupa 20 de ani nu ai unde sa circuli, nu stii unde sunt reletele de utilitati, nu ai loc sa faci naveta in oras la scoala si la servici
-
Ai comentat si tu doar sa te afli in treaba desi e absent total de context. Autostrada nu a fost gandita de catre incompetentii de le CNAIR cu descarcare prin Dumbravita ci doar la Izvin, in schimb majoritatea soferilor aleg sa intre in Timisoara via Giarmata si Dumbravita; ca urmare Dumbravita s-a ales cu un trafic pentru care intrastructura nu a fost gandita la nivel de comuna .
-
bla bla bla…vorbesti aiurea, drumul cu 4 benzi trece prin vatra veche, pe unde oricum e cea mai mare porcarie sa bagi 4 benzi #dezvoltareinforta
-
Nu trebuia făcută descărcarea prin micul unui sat cu 20 000 locuitori. Și apoi șoseaua asta are dimensiunile actuale de prin 1828, caci este strada principala. Sigur, dezvoltarea ulterioara, după 2000, s- a facut haotic. U exemplu este strada Ferventia.
Alin Nica este doar un infractor cu dosare penale.