Un proiect de hotărâre mai vechi spunea că e nevoie de 1,26 de milioane de lei pentru reamenajarea unei încăperi din primărie, adică peste 280.000 de euro. Consilierii locali au realizat însă că suma este cam mare, așa că au cerut revizuirea documentației. Suprafața camerei despre care vorbim este, momentan, de 207 metri pătrați, urmând ca la final, după modernizări, să aibă 352 mp, prin construirea unui planșeu. Lucrările erau estimate la 1,26 milioane de lei, din care construcții și montaj 1 milion de lei.
Iată că proiectul ajunge din nou la mâna consilierilor locali, care trebuie să aprobe D.A.L.I. – Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții și elaborarea Proiectului Tehnic și a Documentației de Execuție. Banii necesari vor fi luați din bugetul local, amenajările urmând să fie făcute în opt luni de la semnarea ordinului de începere a lucrărilor.
Valoarea lucrărilor a scăzut la 717.529 de lei, cu tot cu TVA. De ce este nevoie de o asemenea investiție?
„Camera 30 are funcțiunea de birouri a serviciului financiar în relație cu publicul. Analizând situația existentă, s-au constatat următoarele: actualele posturi de lucru sunt insuficiente, iar relația cu cetățenii se desfășoară necorespunzător; accesul în sală se face pe singura ușă existentă în holul comun cu coridorul clădirii principale; posturile de lucru între ele, respectiv față de zona publică, sunt despărțite doar de panouri, ceea ce nu asigură relații corecte de comunicare și prezintă deficiențe funcționale majore – nu există spații de așteptare și comunicare protejată, nu există instalații necesare asigurării funcționării relației cu publicul, sistemul de aerisire ventilație este deficitar, este suprafață insuficientă la sol pentru cerințele de utilizare, lipsesc un acces și spații de așteptare…” și altele, se arată în referatul ce însoțește proiectul de hotărâre. Așadar, se propune îmbunătățirea funcționalității încăperii prin reamenajarea integrală a sălii.
„Documentația tehnico-economică revizuită în noiembrie 2016 a luat în considerare reducerea costurilor execuției lucrărilor propuse, prin adoptarea unei soluții constructive și de amenajări economice, fără a reduce nivelul de calitate solicitat de către beneficiarul Municipiul Timișoara, cu respectarea indicatorilor de apreciere a eficienței economice.
Se dorește construirea unui planșeu care să împartă pe verticală volumul existent, în două volume, recompartimentarea spațiilor nou rezultate și construirea unei scări de acces, ajungându-se, până la urmă, la dublarea suprafeței de lucru existente.
Rămâne de văzut ce decizie vor lua consilierii locali și când va intra în șantier Camera 30.
Articole pe aceeași temă:
Aproape 300.000 de euro pentru amenajarea Camerei 30 din Primaria Timisoara
Citiți principiile noastre de moderare aici!