Astfel, în perioada 11-29 aprilie 2011, persoanele singure sau familiile care începând cu această lună îndeplinesc condiţiile de acordare a ajutorului suplimentar de încălzire a locuinţei, acordat de la bugetul local (au venitul lunar net pe membru de familie de până la 1.000 lei) pot depune cererile şi declaraţiile pe propria răspundere, însoţite de acte doveditoare, la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară din b-dul 16 Decembrie nr. 15. Actele pot fi depuse individual sau prin asociaţiile de proprietari/ chiriaşi, zilnic între orele 10.00-12.00, iar marţi şi joi şi între 15.00-17.00.
Pentru a beneficia de acest ajutor, timişorenii care îndeplinesc condiţiile impuse de municipalitate trebuie să depună o cerere şi o declaraţie pe propria răspundere care să cuprindă numărul de membri ai familiei, veniturile realizate de aceştia şi proprietăţile pe care le deţin, copii după actele de identitate ale membrilor familiei, acte ce atestă proprietatea apartamentului sau casei pentru care se solicită ajutor şi care atestă veniturile nete realizate de membrii familiei în luna martie.
Persoanele singure sau membrii de familie care declară că nu realizează niciunul din veniturile enumerate în formularul tipizat vor anexa şi o declaraţie privind veniturile din care se întreţin, luând la cunoştinţă faptul că declararea necorespunzătoare a adevărului se pedepseşte conform legii penale. Titularii ajutorului pentru încălzirea locuinţei au obligaţia să anunţe orice modificare intervenită în componenţa familiei, a veniturilor realizate sau cu privire la domiciliu, în termen de 5 zile de la data modificării.
Informaţii suplimentare puteţi obţine la sediul din Bd.16 Decembrie nr. 15, telefon 0256/ 293.884.
B.A.M.
Citiți principiile noastre de moderare aici!