Lucrările de lărgire la patru benzi a drumului care leagă Timișoara de Moșnița Nouă au început în 10 august. Societatea Strabag, care a câștigat licitația Consiliului Județean Timiș, a decis să decoperteze integral șoseaua, spre mirarea șoferilor care fac naveta între cele două localități.
„În urmă cu aproximativ trei-patru luni, acest drum a intrat în reconstrucție pentru a fi lărgit la patru benzi. Prin urmare, cele două benzi existente au fost «rașchetate» cu câțiva centimetri adâncime. Motivul este necunoscut. Rezultatul este că acest drum este plin de cratere, șoferii fac slalom printre cratere, intrând pe banda opusă sau chiar unii căzând în șanțul din dreapta. Acum e încă frumos afară și totuși se circulă cu 5 km/h. Când o să vină iarna o să fie groaznic”, a atras atenția un cititor TION.
Nimeni nu a putut explica de ce decopertarea s-a făcut pe toată lungimea drumului. Întrebat despre stadiul șantierului, noul președinte al CJ Timiș, Alin Nica, ne-a transmis că firma care efectuează lucrările va trebui să rezolve problema gropilor. El nu a apucat încă să meargă la fața locului pentru a vedea cum se prezintă șantierul.
„Am să merg și pe drumul spre Moșnița, să văd exact care este situația, așa cum am făcut pe drumul spre Dumbrăvița. Ca orice șantier, condițiile de circulare sunt mai dificile. Dar am primit o sesizare și la CJ din partea unui cetățean, pe care am transmis-o Direcției de Drumuri, să ia măsuri urgente și să pună în vedere executantului să facă drumul practicabil, în măsura în care se poate, astfel încât circulația să nu aibă de suferit. Am văzut că sunt gropi, trebuie să rezolve provizoriu, este obligația constructorului”, ne-a declarat Alin Nica.
Sâmbătă dimineață, pe șoseaua ce leagă Timișoara de Moșnița s-a trecut deja la treabă. Se așternea asfalt, așa cum se vede și în fotografia publicată de un șofer pe grupul de Facebook Infotrafic jud. Timiș.
Lucrările de extindere la patru benzi sunt executate de firma Strabag, se întind pe 4,1 km din DJ 592 și costă aproape 31 de milioane de lei. Banii vin din bugetul Consiliului Județean Timiș, dar și prin Programul Național de Dezvoltare Locală. Termenul pentru execuția lucrării este de zece luni, ceea ce înseamnă că șantierul ar trebui închis în vara lui 2021, dacă scoatem din calcul și lunile de iarnă.
video: forum STPT
Trimite articolul
XS a decopertat ca sa ,,asfalteze” alte strazi cu materialul luat…era lumea in campanie electorala prin Mosnita
4 benzi e super ok.O singura intrebare am:Bucata de 500 m de la iesire din TM se face si ea la 4 benzi?
-
Se cauta diriginte de santier
Oare s-a abrogat interdictia de a turna covor asfaltic sub o anumita temperetura si oricum in perioda 15 nov. -15 martie ?
Speram sa tina până în primăvara asfaltul 😉
Risipa de bani in catunul ala imputit. Mosnita nici nu ar trebui sa existe. Ceausescu a relocat o multime de tigani adusi din Ialomita si Caracal si i-au lasat sa isi faca niste baraci acolo. Astazi poarta denumirea de mosnita pt ca toti au imbatranit si sunt mosi.
-
La fel se poate zice si de Dumbravita sau Giroc… sau mai bine de ce nu de Timisoara sau Romania 🙂 D-le presupun ca traiesti intr-o lume paralela plina de frustrati.. trezeste-te!
intreb si eu: pe portiunea unde nu pare ca se largeste, tot asa ramane? Ca asta insemna ca va fi fix ca si pana acum , doar ca se va sta in coloana pe 4 benzi dupa tampitii care trec cu 3 la ora peste linia de tren, bata-va soarele-n cap.
-
Amice daca tu ai sapca in cap da tu cu masina ta in gropi cu 100 la ora. Eu vreau drumuri bune sa nu imi strice masina. Ai o atitudine de om resemnat care imi face sila
Extraordinar nu a apucat inca să meargă pe șantier !!! e departe tare Mosnita de Timisoara , dar cand va venii vremea de tăiat panglica atunci sa vezi inghesuiala.
A fost decapata intreaga suprafata din ordinul maestrului Dobra ca sa vada poporul ca se lucreaza intens, asa a crezut acest mascarici ca mai poate aduna cateva voturi sa mai castige presedentia CJT. Din pacate GHINION a pierdut lamentabil datorita minciunilor fara numar. Probabil a uitat ca a promis largirea la 4 benzi a drumului Timisoara Dumbravita Giarmata autostrada si spre aeroport si multe alte proiecte, astazi zero
-
Odata preluat santierul de constructor acesta isi organizeaza lucrarile cum vrea si se numeste organizare de santier. Si constructorul a hotarat decaparea asfaltului ca soferii sa fie nevoiti sa reduca viteza si sa fie riscul de accidente mai mici. Ca daca ramanea asfaltul poate se trezeau cu zorro-isti mergand cu 80-100 km/h printre utilajele si oamenii de pe santier.
Iar cat despre Dobra, i-a spune ce minciuni?? A promis centura, drumul spre mosnita si drumul spre dumbravita. Toate trei au trecut de aprobarea finantarii, de licitatie si ce sa vezi, a inceput si executia. Toate in mandatul lui Dobra! Asta pe langa alte zeci de drumuri judetene reabilitate de-a lungul aniilor!-
ce imbecil…cica “au spart asfaltul sa reduca lumea viteza”.
-
pai daca ati vrut modernizare, trebuia sa realizati ca pe perioada lucrarilor se va circula ingrozitor de prost
Ce prostii debitezi, ai o logica de sclav. Un om normal ar fi cerut sa aiba drum bun si politia sa isi faca treaba. Pt tine e mai bine sa strice drumul ca sa nu se mearga tare. Esti un idiot
-
Eu cred ca decopertarea s-a facut pe o adancime asa de mare pentru a nu fi surprize ulterior. Acum unele zone au cedat, se pot intari. In plus de ce ii manca pe unii de solutia constructorului? Justificata, aprobata, acum uite ce fain e pe 4 benzi din Berlin pana la canale. Daca lucrau la fel pe DC 149 era gata de acum 6 luni.