Vineri, 30 august, cei de la CFR prezintă câteva imagini cu lucrările începute luni pe calea ferată Timișoara Sud – Buziaș, la intersecția cu Calea Timișoarei din Giroc. Aici lucrează asocierea BAWI CONSTRUCT SRL – SPIACT CRAIOVA SA, lucrările fiind plătite din bugetul propriu al companiei de stat.
„Principalele lucrări CF executate până acum, au fost: demontarea suprastructurii existente, scoatere piatră spartă și substrat până la cota proiectului, realizare lucrări de instalații CF, nivelare și compactare platformă pământ, așterenerea de geotextile și geogrile, realizare strat de repartiție a căii, lansare și montare panou de cale, așternere strat 2 de piatră spartă, lucrări de stabilizare dinamică și compactare a prismei de piatră spartă”, precizează cei de la CFR Infrastructură Timișoara, într-o postare pe Facebook.
video: cititor Tion
Vor fi montate bariere
Până acum, trecerea la nivel de aici avea doar instalație de semnalizare a apropierii trenurilor fără semibariere (SAT), însă în urma lucrărilor aceasta va fi dotată cu barieră, instalație de semnalizare a apropierii trenurilor de tip BAT, dispozitive cu lumină intermitentă roșie, dispozitiv de avertizare sonoră, dispozitiv cu lumină intermitentă albă, unități luminoase pe corpul barierei. Se vor instala și două camere de supraveghere video IP, pentru supravegherea trecerii la nivel și a instalației BAT.
Potrivit celor de la CFR Infrastructură, lucrările au drept scopt creșterea siguranței circulației feroviare și rutiere, dar și creșterea confortului pentru vehiculele rutiere.
În paralel cu lucrările făcute prin asocierea amintită, personalul propriu al Secției L3 Timișoara a executat lucrări de reabilitare a Haltei Giroc.
Vă amintim, Primăria Giroc a anunțat, săptămâna trecută, că circulația rutieră este închisă pe Calea Timișoarei, în zona trecerii de cale ferată, pentru o perioadă de 12 zile. Rutele pe care este dirijat traficul în această perioadă au fost anunțate AICI.
Trimite articolul
XSi o sa fie coada pana in Timispara
-
dap, tu acum ne spui ca daca nu e bariera lumea nu respecta semnalele acustice si luminoase si atunci nu se face coada… logic…🤯
-
Dupa logica ta, daca nu era bariera nu ar fi fost coada pana in Timisoara?
-
stai ca nu inteleg, adica inainte cand era rosu ca vine trenul, tu treceai sau care e diferenta acum?
-
Stic a bariera e coborata numa cand trece trenul, nu? Adica, exact atunci cand oricum erau opriti soferii la lumina rosie. Deci, va fi exact la fel, doar ca mai sigur ca vor trebui sa opreasca, imlicit scade riscul sa moara vre-un dobitoc.
La 9 trenuri pe zi,bagam bariera?
-
dap, prostia asta doar un userist o putea intreba.
-
Si doar un habauc raspunde
-
-
ai ratat o f buna ocazie sa taci
Un pasaj ceva nimc ? UE secolul 21
-
singurul comentariu de bun simt!!!
un pasaj ar fi minune acolo
Sper că bariera va fi suficient de inteligentă pentru a nu se închide cu prea mult înainte ca trenul să ajungă în stație și să așteptăm până oprește, coboară/urcă cei ce călătoresc și se pune în mișcare… Până acum așteptam la barieră și ne uitam cum ajunge trenul în stație și dacă coboară sau urcă cineva.
-
Sulică, îmi pare rău că nu ești Timișorean, puteai vota cu Robu și aveai metrou pe sub calea ferată. Două stații cu scări rulante și dincolo și dincoace de barieră.
foarte bine!!!
Nu este nici o problemă că se pune barieră. Este loc pentru benzi atât spre dreapta cât și spre stânga înainte și după barieră. Toată chestia este ca problema să fie rezolvată de oameni competenți nu de DORELI.
Anul 2024 și noi punem bariera la tren, facem sensuri giratorii, intersecții cu semafoare etc. Dincolo de zeci de ani se trece peste tot la pasaje denivelate, că sa nu oprească nici unu, nici celălalt. Nah civilizație la noi…..