CNAIR anunță că va relua licitația pentru segmentul lipsă de 9 km din autostrada A1, de la Margina la Holdea, care cuprinde și două tuneluri pentru urși. Oferta tehnică depusă de ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia) este neconformă.
„În urma derulării procesului de evaluare, CNAIR a constatat faptul că propunerea tehnică depusă de către asocierea turcă este neconformă, în baza prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice. Întrucât singura ofertă depusă în cadrul procedurii de atribuire a fost respinsă, CNAIR în calitate de Autoritatea Contractantă a anulat procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice: Autoritatea contractantă are obligația de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziție publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: a) dacă nu a fost depusă nicio ofertă/solicitare de participare sau dacă nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă”, anunță CNAIR.
În aceste condiții, licitația se va relua în curând.
Licitația pentru realizarea tronsonului care face parte din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva a fost deblocată la începutul anului 2022. CNAIR a așteptat oferte din partea a șase firme, însă nu a primit decât una.
Finanțarea pentru această bucată lipsă este asigurata prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Valoarea contractului este de 1,62 miliarde de lei, cu TVA, adică aproape 330 de milioane de euro. Sunt 9,13 km de realizat, dintre care 2,13 reprezintă porțiune de tunel. Termenul de finalizare prevăzut este de 10 luni pentru proiectare și 28 de luni pentru execuție.
Vă reamintim, Asociația Pro Infrastructură, care monitorizează realizarea proiectelor de transport din țară, și-a exprimat nemulțumirea față de cum gestionează Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) situația de pe lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva. Aceștia au susținut că cei de la CNAIR răspund „în bătaie de joc” ofertanților și nu au studii concrete de pe teren. Contactați de Tion, reprezentanții CNAIR au replicat că asociația abordează „teme trunchiate” și că toate șantierele sunt executate de profesioniști, conform caietelor de sarcini.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XCNAIR sunt niste bugetari de lux incompetenți. Au salarii de zeci de mii de lei și nu răspund pt. lenea și nepăsarea lor.
-
În concluzie vom circula la pastele cailor adică peste o suta de ani Vai și amar
-
Ca bine zici @Solitaire, de adaugat doar ca aceasta licitatie se va termina cand…, iara stam inca 10 ani pana se face si aceasta bucata…
Asta e… n-a iesit ce trebe’ sau cui trebe’!
Toti marlanii astia care tot taraganeaza si amana o sosea de foarte mare importanta si utilitate ar trebui scosi la o cafea pe terasa la Cosava, Cosevita, Margina intr-o zi de vineri, macar sa priveasca ce se intampla, ca probabil dansii habar n-au cum stau lucrurile.
Pana atunci, recomadari de drum: extraveral, Mg, tigari rezerva si un cosulet pt picnic nu strica sa aveti.
Drum bun sa avem!
Tot nu înțeleg de ce nu s-a proiectat și realizat bucata asta cu restul autostrăzii!
Auzi la CNAIR, ca in teren lucreaza numai profesionisti.
Adevarul ca la cum se misca lucrarile in teren, se pare ca vorbim numai de cercetatori, care inainte sa faca 1 km, isi fac doctoratul pe el.
Singurul care a miscat ceva in domeniul asta a fost Drula. De cand a venit FSN ajungem iar la scuze in fiecare an.
-
Drula a miscat o drona pe deasupra. Altceva nu. E specialist in drone. Rwanda, transport sange. Cine stie, cunoaste.
E clar…eu nu mai prind sa merg pe lotul asta…
Am mai spus si o spun in continuare : CNAIR trebuie desfintat si in locullui pus altceva . Niste incompetenti care stau acolo pe salarii grase si nu fac treaba ca se termina autostrazile din Romania si nu mai au de lucru . Poate aude naibii si Guvernul Romaniai si sparge cuibul ala de trantori pusi acolo pe orice alt criteriu decat cel de performanta . Sunt de o indolenta ,incompetenta si de o nesimtire crasa .
Ce mai exact e neconform?
În loc să dați detalii și să oferiți sprijin firmei să facă o ofertă conformă, voi anulați iar tot.
Tipic pentru incompetenții și hoții ce lucrează la CNAIR.