Conform reprezentanților spitalului, cabinetele medicale care corespund specialităților secțiilor și compartimentelor cu paturi vor fi reprezentate de către medicii încadrați în sistemul public de sănătate, cu noi contracte semnate între medici și spital, până la finalul lunii.
„Demersul SCJUT sprijină astfel menținerea legăturii între pacient și medicul curant în condițiile în care medicii de specialitate încadrați în spital asigură asistența medicală în sistem spital – ambulatoriu integrat și ajută pacienții să urmeze tratamentele indicate, în ciclul complet, în funcție de afecțiunea pentru care au fost tratați”, precizează reprezentanții spitalului.
Pe de altă parte, procesul de reorganizare în Ambulatoriu include inițierea unui serviciu de tip call center, accesibil pacienților în intervalul orar 7:30 – 19:30. SCJUT va folosi o platformă online, prin care se vor coordona toate programările făcute în Ambulatoriul integrat al spitalului. Astfel se va crea un registru electronic pentru fiecare medic și specialitate și se va stabili un orar și durata consultației.
Programări
Pacienții se vor putea programa la cabinetele medicale de specialitate direct la recepția ambulatoriului sau prin call center, la numerele de telefon afișate AICI, Secțiunea Pacienți – Programări ambulatoriu și la Secțiunea Servicii – Servicii ambulatoriu sau online – pe adresa de mail a ambulatoriului. Există și o aplicație gratuită de mobil ce poate fi descărcată de pacient. De asemenea, programarea poate fi făcută de medicul din cabinet, în contul său de lucru.
La cerere, pacientul primește datele de logare în aplicație de la medicul de cabinet. Datele sunt trimise prin sms o singură dată, pe telefonul pacientului.
Aplicația mobilă descărcată de pacient permite programarea directă, cu confirmare imediată și acces la cabinetele din Ambulatoriu prin intermediul unui text/mesaj care va conține data consultației, ora, cabinetul de specialitate unde a fost făcută programarea și medicul.
Programări din alte județe
Dacă sunt persoane venite din alte județe, programările făcute prin call center permit operatoarei să găsească, împreună cu pacientul, varianta cea mai potrivită și urgentă pentru acesta.
„Mecanismul inteligent din spatele platformei conține criterii etice și securizante și cere respectarea strictă a politicii de confidențialitate în raport cu pacientul și starea sa de sănătate. Totodată, redesenează circuitul documentelor medicale emise de unitățile sanitare. Este o soluție ce rezolvă și un anumit tipar comportamental; în cazul de față, platforma digitală va acoperi nevoi strict operaționale și va face eficient un anumit tip de serviciu oferit pacienților”, transmite managerul SCJUT dr. Sorin Barac.
Citiți principiile noastre de moderare aici!