Cătălin Homor a venit în vizită de lucru pe autostrada Lugoj – Deva şi e mulţumit de stadiul lucrărilor. Şeful Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România spune că l-au interesat în principal ecoductele, care până în iunie 2017 ar trebui să fie finalizate. Mai mult, spune Homor, până la finalul anului viitor vom circula cu mașina până la Deva pe această autostradă. Chiar dacă nu e chiar aşa… el mai precizează că rămâne de făcut ce e mai greu, adică zona cu tuneluri de pe lotul 2.
„Am vrut să văd loturile 2, 3 și 4 de pe tronsonul de autostradă Lugoj – Deva. În mod special, m-am oprit la <<pasajele verzi>> (ecoducte) ca să văd cum merg lucrările. Anul acesta am reușit să obținem autorizaţiile de construire şi, acum, pasajele sunt construite în proporție de aproximativ 70%. Aşa după cum ne-am propus, anul viitor în luna iunie, ar trebui să fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de către antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse în circulație treptat, astfel încât la sfârşitul anului viitor să se circule pe întreg tronsonul autostrăzii Lugoj – Deva. În ceea ce privește secțiunea cu tunele de pe lotul 2, până la finele acestui an va fi demarată procedura de achiziţie publică”, a declarat Cătălin Homor, după vizita de lucru.
Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva este cuprins între km 27+620 şi km 56+220, fiind în lungime de 28,600 km, antreprenorul lucrării este Asocierea Salini Impregilo SpA si S.E.C.O.L. – Societa Edile Construzioni e Lavori – S.A – SECOL Societa Edile Construzioni Opere e Lavori S.P.A., stadiul fizic fiind de 49.69%. Lotul 3, între km 56+220 şi km 77+361, în lungime de 21,141 km, este realizat de Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A., stadiul fizic fiind de 63.68%. Lotul 4, cuprins între km 77+361 – km 99+500, în lungime de 22,139 km, are ca şi antreprenor Asocierea S.C. Tehnostrade S.R.L. – S.C. Spedition UMB S.R.L., stadiul fizic fiind de 48,13%.
Citiți principiile noastre de moderare aici!