„E mult mai simplu să afli problemele oamenilor tăi, într-un cadru mai destins, fără rigorile unei şedinţe sau ale unei întâlniri cu sute de angajaţi, e mai uşor, aşa, să-şi spună păsurile”, a declarat Balaş. Modul inedit de a prelua problemele angajaţilor face parte din acţiunea de îmbunătăţire a activităţii factorilor poştali, aceştia fiind primii care intră în contact cu populaţia, de altfel clientul numărul 1 al Poştei Timişoara.
„Discuţiile acestei dimineţi (n. r. – vineri dimineaţă) sunt extrem de importante pentru mine. I-am ascultat, am aflat chestiunile urgente pe care trebuie să le clarificăm şi care ţin, în principal, de transportul poştaşilor, de importanţa asigurării unei minime protecţii în faţa hoţilor, de dotări”, a mai subliniat Nelu Balaş.
Desigur, o asemenea „şedinţă” nu prea e caracteristică vremurilor actuale. „Atmosfera a fost una excelentă, iar reacţia lor, în momentul în care i-am invitat să ia micul dejun cu mine, a fost una de uimire: nimeni nu i-a chemat, până acum, la discuţii atât de personale, faţă în faţă”, a declarat directorul Centrului Regional Reţea Poştală Timişoara.
„Noi am mai solicitat, de-a lungul vremii, astfel de acţiuni, dar niciodată n-a fost timp pentru aşa ceva. Mă bucur că a făcut-o domnul Balaş”, a spus Lucian Someşan, şef serviciu în cadrul Direcţiei.
M. Hoster
Citiți principiile noastre de moderare aici!