Cel mai recent caz de acest gen s-a petrecut luni, când un autotren a rămas blocat la pasajul Jiul, iar o parte din încărcătură s-a împrăştiat pe şosea şi a atins şi o altă maşină aflată în trafic.
Șoferul maşinii de mare tonaj a povestit că nu este din Timișoara şi că nu a văzut semnul ce indică înălțimea pasajului CF din cauză că este acoperit de vegetaţie, după cum se poate vedea în imagini. Înălțimea remorcii era de 4 metri, în timp ce înălțimea maximă a vehiculelor care pot intra în pasaj este de doar 3,70 metri. Iar faptul că nu există indicatoare vizibile, chiar montate pe pasaj, este reclamat şi de către alţi conducători auto.
Ce spun autorităţile locale? Că sunt indicatoare suficiente şi amplasate corespunzător.
„Indicatoarele de semnalizare şi presemnalizare privind accesul prin pasajul Jiul sunt amplasate în locuri vizibile şi în conformitate cu legislaţia în vigoare. De asemenea, Primăria Municipiului Timişoara are în vedere fluidizarea traficului rutier în zona respectivă, prin extinderea la patru benzi a pasajului Jiul”, afirmă purtătorul de cuvânt al Primăriei Timişoara, Alina Pintilie.
Când se va ajunge la lărgirea pasajelor CF este greu de estimat, având în vedere că promisiuni sunt… de vreo 10 ani încoace, încă din timpul fostei administraţii.
Articole pe aceeași temă:
Autotren blocat in pasajul Jiul din Timisoara. Incarcatura s-a rasturnat pe un Mercedes
Citiți principiile noastre de moderare aici!