În pas cu avansul și dezvoltarea prezentă, Aquatim anunță că și-a organizat, în ultimii ani, întreaga activitate, astfel încât să fie cât mai aproape de clienți, cu scopul de a le ușura gestionarea relației pe care o au cu societatea.
„În această idee, plata online a facturii de apă vine în sprijinul clienților Aquatim, pentru că, odată primită pe mail și vizualizată în timp real, aceasta dă imaginea la zi a consumului, existența unui posibil defect tehnic și, implicit, remedierea lui imediată. Astfel, se evită consumurile majore viitoare și neplăcerile evidente pentru clienții noștri. De aceea, este foarte important să decideți deschiderea unui cont online”, transmite directorul societății de apă și canal, Ilie Vlaicu.
Transmiterea facturii pe e-mail este mult mai simplă, iar pașii care trebuie urmați se găsesc în secțiunea dedicată de pe site-ul Aquatim.
„Aquatim salută creșterea evidentă a numărului celor care au agreat deja această procedură și le mulțumește pentru implicarea în dezvoltarea demersului pe care îl considerăm modern și necesar. Reamintim faptul că termenul de scadență al facturilor Aquatim este de 15 zile de la data emiterii. Vă recomandăm să plătiți factura în acest termen, pentru a evita aplicarea majorărilor de întârziere, conform legii. Dacă nu aţi achitat factura în termen de cel mult 45 de zile calendaristice de la emiterea facturii, se poate opri furnizarea apei, ajungându-se până la demontarea contorului dumneavoastră de branșament”, mai spune Ilie Vlaicu.
Detalii găsiți AICI!
Citiți principiile noastre de moderare aici!