Fluctuatiile disponibilităţii din reţeaua de ATM, MFM, POS şi carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc îmbunătăţiri aduse sistemului informatic BCR. Acestea vor conduce la creşterea calităţii serviciilor oferite. Reţeaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectată de această întrerupere.
Serviciul de efectuare operaţiuni prin canale alternative – Click 24 Banking BCR şi Alo 24 Bankign BCR va fi disponibil conform programului de funcţionare – 24 din 24, cu excepţia afişării informaţiilor referitoare la cardurile de credit.
Serviciile oferite de BCR Partener Mobil SRL prin intermediul telefonului mobil vor fi, ca de obicei, funcţionale 24 de ore din 24, permiţand clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partnere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi direct de pe mobil.
Citiți principiile noastre de moderare aici!