Realizarea unui skatepark în Parcul Central este o idee care datează încă din campania electorală din 2012. În 2015, după o licitație câștigată de Kasdum-GF 1,7 milioane de lei fără TVA. Compania s-a apucat și de lucrări, însă le-a oprit după o scurtă perioadă de timp, acuzând probleme de proiectare și omisiuni în listele de echipamente, care ar fi însemnat costuri suplimentare de 280.000 de lei. Primăria Timișoara a refuzat suplimentarea sumei cu care a fost câștigată licitația, iar cele două entități au ajuns la proces. Instanța a dat câștig de cauză Primăriei Timișoara, procesul încheindu-se în luna mai a anului 2017. În luna decembrie a aceluiași an, municipalitatea a scos din nou la licitație acest contract însă procedura a fost anulată din cauza… unor probleme de proiectare și a faptului că nu a fost revizuit devizul general.
În luna iunie a anului 2018, consilierii locali au aprobat o actualizare de deviz care a dus suma estimată de proiectant la peste 2 milioane de lei, fără TVA.
Au mai trebuit, însă, să mai treacă șapte luni până când licitația s-a finalizat. Vineri, primarul Nicolae Robu a anunțat că a semnat contractul pentru executarea lucrărilor de realizare a skateparkului din Parcul Central. Câștigătoare a fost desemnată asocierea dintre firmele Lovrintim și Rogera, care a oferit la licitație un preț de 1.758.186 de lei, fără TVA. Conform primarului, termenul de realizare a ceea ce a mai rămas din proiect este de doar trei luni.
„Termenul este de trei luni. Prin urmare nu mai e mult – și acum mă adresez copiilor, tinerilor – și veți putea beneficia de acest skatepark”, a spus Robu.
În Timișoara există deja un skatepark care, inițial, s-a aflat în Parcul Pădurice, însă din cauza reclamațiilor venite de la locatarii din zonă, a fost mutat în spatele Sălii Olimpia.
Articole pe aceeași temă:
[related-post post_id=”1958376″]
[related-post post_id=”2056727″]
[related-post post_id=”2118005″]
[related-post post_id=”1945341″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!