Vinovat de producerea accidentului este șoferul de 41 de ani, povestesc polițiștii. Circula dinspre Timișoara spre Urseni, iar la trecerea cu calea ferată nu a respectat semnificația indicatorului stop și a crucii sfântului Andrei. Microbuzul pe care îl conducea bărbatul a fost lovit de trenul Regio ce circulă pe relația Timișoara-Lugoj.
“Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că pe secția de cale ferată 918 (Timișoara Nord – Buziaș), trenul Regio 9618, care se deplasează pe relația Timișoara – Lugoj, a surprins și accidentat în gabaritul căii ferate la trecerea la nivel cu calea ferată, din zona stației CF Urseni (jud. Timiș), un autoturism. În urma impactului, conducătorul auto a fost rănit. Circulația feroviară este întreruptă”, transmit reprezentanții IGPR.
Conducătorul auto a fost transportat la spital pentru îngrijiri medicale. Polițiștii timișeni au deschis acum, conform procedurii, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XSoferul s-a oprit la stop, dar nu l-a vazut si a pornit, vizibilitatea este foarte proasta spre deloc, nu este primul accident de acest gen, dar nimeni nu ia masuri!
Daca asta se poate numi tren atunci romanii au probleme majore sus la “mansarda” . In sec XXI anul 2019 sa vezi asa troaca oribila pe calea ferata este umilitor . Si Albania sta mai bine la capitolul trenuri. Africa are trenuri mai aratoase ca noi. Multumiti la Iliescu si acolitii lui ca tine tara indobitocita de o ideologie comunista. Nici daca mor trei sau patru generatii de putori ordinare amarasteni nu se stie DACA dispare putoarea si lenea.
E usor sa dai vina pe sofer ca nu a respectat semnificatia indicatorului, dar domnii politisti s-au uitat daca ai vizibilitate? La Urseni, la trecerile la nivel cu calea ferata era plin de boscheti si tufe de nu vedeai nimic. Eu cel putin cand circulam pe acolo trebuia sa ma bazez pe auz, ca de vazut, vedeam doar tufele. Tu mai bine ar recunoaste dracului si politia, macar o data, ca e si vina CFR-ului pentru lipsa de vizibilitate? Pai nu, ca e mai simplu sa zici ca soferul nu a respectat semnificatia indicatorului.
Sunt tare periculoase trecerile astea fara bariera si vizibilitate proasta.
Nu pricep de ce nu se poate pune o bariera automata.
Si aici si pe drumul spre Cenad.
La Urseni chiar s-ar putea face o centura de 1 Km care sa evite trecerea de 2 ori peste calea ferata a celor care merg de la Timisoara la Mosnita.
Al naibii mecanicul asta de locomiotiva, a fugit cu trenul dupa sofer.
Precis ca asa a fost!
Acuma ca sunt buruieni este rau, dar sa treci fara sa te asiguri ca “nu ai vizibilitate” este mult mai rau.
Acuma a nu cautam motive. Ca trenul ala se vede chiar daca buruienile sunt mari. Este mai inalt decat buruiamana. Sisemnul ala (Crucea Sf.Andrei) te obliga sa opresti! Adica opresti! A oprit asta acolo. sau n-a vazut nici macar semnul! Daca e asa, ori soferul nu a stiut ca tre sa opreasca ori soferul e chior, ce , orb. In ambele cazuri n-are ce cauta la volan.
Celui ce se mira ca xx la poarta noua ca acesta nu e tren. Nu este tren de mare viteza, nu e TJV dar pentru cati pasageri sunt in tren si pentru vitezele de la noi este suficient. Da, am putea sa avem si trenuri mai frumoase, dar asta decide Bucurestiul.