Pe Calea Stan Vidrighin, în weekendul care a trecut, a fost organizată o acțiune amplă, de verificare a modului în care conducătorii autovehiculelor de mare tonaj respectă semnificația indicatoarelor amplasate în zonă.
Amenzile au fost în număr de 32, a câte 1.305 lei fiecare „unor conducători auto care, deși au observat că nu este permis să circule în zona restricționată, au încercat să scurteze drumul pe aici” – după cum transmit reprezentanții Poliției Locale Timișoara.
„Trebuie menționat faptul că, încă de la demararea lucrărilor pe această arteră, au fost instalate panouri de informare referitoare la lucrări, presemnalizarea restricțiilor fiind efectuată și în afara municipiului, pe tronsoanele circulate de conducătorii de autovehicule de mare tonaj. La finalul săptămânii trecute au fost instalate și indicatoare de restricție a circulației autovehiculelor de tonaj 7,5 tone, cu excepția riveranilor”, mai spun reprezentanții Poliției Locale Timișoara.
Poliția Locală atrage atenția conducătorilor de autovehicule de mare tonaj să respecte legislația și indicatoarele rutiere, pentru a evita sancționarea.
Foto: Poliția Locală Timișoara
Trimite articolul
XAr fi indicat sa verifice si pe ruta Lipova Timisoara cele cateva sute de bascule de 60 tone care circula pe dj 682 construit pentru 25 tone.
Da la noi legea e pentru fraieri, nu pentru “jmekeri”.
-
pe DJ691 e problema cunoscuta, dar nerezolvata din varii motive, pe care presa nu doreste sa le afle.
tiristii de ce nu au waze?
se vedea toata sambata cum stateau “comunitarii” acolo…isi merita amenda…pentru neatentie…chestia cu tonajul e colaterala
Nu sinteti in stare sa faceti un drum cu fundatie solida si solutia voastra e sa spueti restrictii de tonaj ? La fel si drumurile care se surpa, se pun indicatoare de ocolire si au rezolvat problema
Bun, da de ce nu pun indicatoare pe intrarea Lugoj și Moșnița nouă, pentru că în mod normal pe acolo vi s-o iei pe autostradă, nu ocolești prin complex ca prostu
-
Stimate cofetar kkwazz-no name,dinspre Lugoj și Mosnita nu poți impune restricții de intare în oraș pentru ca sunt transportatori care trebuie sa ajungă în Calea Sagului si mai departe spre Stamora sau Resita. Cat despre ocolitul prin Complex doar cei veniți cu pluta în Timișoara confundă calea Buziasului cu zona Complexului studentesc :))
Pai normal daca nu avem centură că o iau turiștii pe acolo
pe calea buziasului actual numit vidrighin au circulat dintotdeauna camioane dar primaria dupa o sedinta cu cele mai luminate minti au hotarit ca soferii ar putea sa ignore gps-ul sau drumul cunoscut si ca o sa vada cele citeva indicatoare si o sa inteleaga ca trebuie sa ocoleasca zeci de kilometri pe drumuri judetene.
de ce ar deranja mii de camioane sa circule pe jumatate de bulevard?
de ce nu au asteptat finalizarea centurii pentru a incepe inca un santier in oras? mai conta 1, 2 sau citi ani o sa dureze finalizarea centurii de sud?