Cel mai disputat lot din întreaga autostradă A1 va putea fi, în sfârşit, construit. Licitat şi contestat de mai multe ori, acesta are un constructor. Este vorba de asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D´acqua SpA. Oferta italienilor a fost considerată ca fiind cea mai bună de către cei de la CNADNR. O altă societate participantă, Selina, nu a considerat soluţia ca fiind cea corectă, aşadar a contestat-o la CNSC. Nici aici nu a avut câştig de cauză, Comisia dând dreptate Companiei de Drumuri. În aceste condiţii, societatea orădeană a apelat şi la următoarea cale de atact, mai precis Curtea de Apel Bucureşti.
După mai multe amânări, iată că şi aici a fost dată soluţia în ceea ce priveşte plângerea depusă. Vineri, 22 noiembrie, Curtea de Apel Bucureşti a decis: respingerea solicitării Selina, deci continuarea procedurii de atribuire.
Iată soluţia pe scurt anunţată de instanţă: „Respinge ca rămase fără obiect capetele de cerere privind suspendarea executării Deciziei CNSC nr. 3656/C8/3396,4046/11.10.2013 şi suspendarea executării contractului. În cond. art. 78 alin. 2 teza finală din noul Cod de procedură civilă respinge ca inadmisibil capătul de cerere al plângerii privind obligarea autorităţii contractante la reevaluarea ofertei declarate câştigătoare depuse de Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D´acqua SpA în sensul declarării acesteia ca inadmisibilă. Respinge în rest plângerea ca nefondată. Definitivă.”
Citiți principiile noastre de moderare aici!