Antreprenorul lucrează la construirea viitorului pasaj peste Drumul Național (DN) 59, între Timișoara și Șag. Stadiul fizic al centurii Timișoara Sud este de aproximativ 22 la sută.
„Astăzi, după mobilizarea constructorului, este sub dorința mea, dar suntem undeva la 22 la sută, între 22 și 23 la sută. Să sperăm că anul viitor va fi peste 80, astfel încât în 2022 să fim și mai aproape de final”, a spus Horațiu Simion, directorul DRDP Timișoara.
Conform reprezentanților DRDP Timișoara, „lucrările pe sector continuă și săptămâna viitoare. Echipele vor reveni pe teren la începutul anului viitor, în funcție de cum vor permite condițiile meteo”.
De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni (lucrările au început în 25 martie 2020).
După ce va fi gata și centura de Sud mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
XLa cum se lucreaza la noi,ma intreb cati dintre cei ce citesc aceste stiri,vor mai apuca sa se plimbe pe acest tronson?Daca bagau echipe de chinezi,de cand s-au apucat astia de drum,faceam si revelionul asta pe el…
-
Nu este nevoie de chinezi, sa ia exemplu de la firma romaneasca UMB, la modul cum au lucrat la centura Bacaului. Se misca cel putin de 2 ori mai repede si reusesc sa termine proiectele inainte de termen.
Daca se vrea, pot fi romanii
Au trecut 9 luni din 24, adica 38%, in timp ce lucrarile sunt la 23%. E clar, ramane ca si pana acum…
-
Ida care 9 luni, poate doar calendaristic! In Romania mai usor cu mobila, sambata multi se prefac ca lucreaza doar pentru a incasa un spor la salariu iar duminica romanul parvenit se face ca merge la biserica. Plus multe alte sarbatori rezulta undeva la 6 luni, in care mai apar greseli de proiectare, situri arheologice si probleme legate de despagubiri. Traim in Romania unde intarzierile sunt o regula :))
Doar un pilon de pod . Din poze nu se vede mare lucru (redacția) făcut și nici măcar zece oameni pe șantier ? Câte milioane încasează ? Când vor să termine ?
Pentru toti ce stiu atat de bine constructii , antreprize , termeni de executie si provocarile care fiecare firma le intampina , v as sugera doar sa cititi stirile si sa nu va mai bagati in seama doar sa va scoateti in evidenta iq ul care il aveti …nu pentru a dovedi altora ca nu sunt in stare ci doar pentru a va pozitiona pe voi in zona voastra de comfort.
-
Lucreaza cu 4 oameni la un picior de pod si pe ala il fac din bucati, probabil pentru ca nu au cofraje suficiente.In china se face un pod dinacesta in 2 zile si aici se lucreaza de 2 saptamani la un picior si ala e turnat din bucati