Viitorul angajat al Biroului Organizare Evenimente trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, specializarea Științe Economice, să fie specializat în „Realizarea prezentărilor utilizând aplicațiile office”, deci să știe să lucreze perfect în Microsoft Office. Mai jos însă, la anunțul pentru concurs, scrie că trebuie să aibă cunoștințe de operare/programare pe calculator, la nivel mediu, în Microsoft Office. Așadar, dacă aveți nelămuriri, va trebui să cereți mai multe detalii la primărie!
Candidații vor fi evaluați după mai multe criterii: rezultatele obținute la concurs, asumarea responsabilității, adaptare la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate și capacitate relațională.
Concursul va avea loc în 27 martie. Mai întâi trebuie depuse dosarele la primărie, apoi va avea loc proba scrisă – în 27 martie, la ora 10, la primărie, urmând ca interviul să aibă loc în 30 martie, tot la ora 10.
Dosarele de înscriere trebuie depuse până în 17 martie, la secretarul Comisiei de concurs, Eugenia Vătăsescu, consilier la Serviciul Resurse Umane, la camera 8 a primăriei.
Informațiile cu privire la ce condiții trebuie să îndeplinească fiecare candidat, ce trebuie să conțină dosarul de înscriere, dar și bibliografia le găsiți pe site-ul Primăriei Timișoara!
Citiți principiile noastre de moderare aici!