„Ca urmare a aparițiilor din ultima perioadă, în presa locală și pe un post de televiziune, a unor știri false legate de activitatea Societății de Transport Public Timișoara, de situația financiară și de drepturile salariale ale angajaților, ne vedem obligați să venim cu următoarele precizări:
Conform ultimului audit financiar desfășurat la S.T.P.T. și a declarațiilor financiare depuse la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor, societatea a înregistrat pentru anul 2023, un plus de aproximativ 1,5 milioane de lei.
Reiterăm faptul că S.T.P.T. este un operator de transport și decontările se realizează în baza unui preț unitar/km, neexistând subvenții acordate S.T.P.T. și, totodată, prețul unitar/km practicat de societate este sub media pe țară a prețului decontat de ceilalți operatori de profil.
Referitor la drepturile salariale, subliniem că, de mai bine de 1 an și jumătate, termenul legal de plată a acestora, prevăzut în Contractul Colectiv de Muncă se respectă fără întârzieri”, transmit cei de la STPT.
Aceștia mai dezmint o informație legată de intenția societății de a retrage tramvaiele Bozankaya din circulație.
„Referitor la informația legată de intenția S.T.P.T. de a retrage tramvaiele Bozankaya din circulație, afirmăm cu fermitate că aceasta este FALSĂ, cum de altfel a fost falsă și informația legată de deraierea unui tramvai Bozankaya în bucla din Calea Bogdăneștilor, la data de 07.06.2024.
În prezent, toate tramvaiele Bozankaya beneficiază de un lanț de aprovizionare bine pus la punct, care asigură disponibilitatea pieselor de schimb necesare pentru întreținere și reparații. Afirmațiile conform cărora tramvaiele vor fi retrase din circulație din lipsa pieselor nu sunt întemeiate.
În conformitate cu cartea tehnică și a manualului de întreținere a fiecărui mijloc de transport din flota S.T.P.T., întreținerile și reviziile se realizează astfel încât siguranța în circulație și în exploatare să fie asigurate permanent. Este și cazul tramvaielor Bozankaya care sunt supuse periodic reviziilor și întreținerii în funcție de kilometrii parcurși și de specificațiile manualului de întreținere.
Bandajele de la toate tipurile de tramvaie din parcul STPT se rectifică pe un strung existent în cadrul societății, inclusiv bandajele tramvaielor turcești, neexistând niciun motiv de a vehicula informații false în presa locală legate de imposibilitatea derulării acestei activități la nivel intern. Bineînțeles că ne dorim echipamente performante și utilaje de ultimă generație pentru întreținerea mijloacelor de transport ale societății și suntem siguri că montarea strungului de rectificare a bandajelor se va realiza cu succes în următoarea perioadă”, adaugă reprezentanții STPT, care spun că alături de echipa de întreținere locală se află și o echipă de tehnicieni a producătorului turc de tramvaie, care oferă sprijin și asistență pentru toate lucrările de întreținere și reparații ale tramvaielor Bozankaya.
Trimite articolul
X“suntem siguri că montarea strungului de rectificare a bandajelor se va realiza cu succes în următoarea perioadă”
de cand zace in c.urte nefolosit strungul cel performant de 3 mil oiro? si de ce?🤔
-
de mult si pentru ca #revolutia bunei guvernari
-
Milioane? 3? Sigur nu erau miliarde?
O parte mai maro a presei locale suporta pierderea alegerilor de catre sponsori si perspectiva a inca 4 ani departe de ciolan prin niste reactii de-a dreptul jenante.-
vorbesti prostii, erau miliarde de catraliarde in moneda botswanei.
-
-
ca ie tramvaiuri noi, si nare nevoie de rectificare
asta daca stii ce e bandajele si ce face strungu-
“Bandajele de la toate tipurile de tramvaie din parcul STPT se rectifică pe un strung existent în cadrul societății, inclusiv bandajele tramvaielor turcești”
“filozoful nu face barba”, cam asta ai inteles. sau ai conentat fara sa citesti? mi-e imposibil sa cred asa ceva.
-
STPT dezminte… 🤨 Acum ceva timp în urmă parcă se lăudau cu o “stație” performantă de spălare a mijloacelor de transport în comun…