Oficialii fostei RATT le mulțumesc călătorilor că dau dovadă de înțelegere în ceea ce privește întârzierile mijloacelor de transport în comun.
„Dorim să mulțumim călătorilor de înțelegerea manifestată față de neplăcerile cauzate de întârzierile mijloacelor de transport și îi asigurăm că Societatea de Transport Public Timișoara depune toate eforturile pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite”, promit cei de la STPT.
Cum fac asta? Și-au trimis oamenii să îi controleze pe călători și, în același timp, să controleze și mijloacele de transport în comun.
Săptămâna aceasta se vor face controale cu precădere pe liniile cu gradul de încărcare cel mai ridicat, dar și pe liniile cu cele mai multe probleme, de care se plâng cei mai mulți călători. Este vorba, cel puțin în această săptămână, despre autobuzele Expres 2, Expres 8 și 33, tramvaiele 4, 8 și 9, precum și troleibuzele 14, 15, 16 și 17.
„În săptămâna 19 – 25 martie, agenții noștri de intervenție pază și ordine cu atribuțiuni de control vor avea în vedere, pe lângă verificarea titlurilor de călătorie și respectarea graficului orar, gradul de încărcare, modul de comportament al conducătorilor mijloacelor de transport în comun, funcționarea corespunzătoare a validatoarelor, curățenia, respectiv orice alt aspect ce poate cauza disconfort publicului călător”, transmite Diana Pleșa, purtător de cuvânt STPT.
Oficialii societății le reamintesc celor care se deplasează cu mijloacele de transport în comun că este obligatorie validarea călătoriei chiar și pentru cei ce beneficiază de transport gratuit.
Citiți principiile noastre de moderare aici!