Prima licitație lansată de STPT a fost anulată, pentru că nicio firmă nu și-a depus oferta. Societatea era dispusă să plătească aproape 100.000 de euro pe 75 de bucăți, cu 10 standuri de încărcare și software aferent de utilizare.
A fost lansată însă cea de-a doua licitație, iar ofertele s-au putut depune până în 3 septembrie. Singura firmă curioasă este E-TWOW Electric Mobility din Craiova, aceeași care a livrat primele trotinete cumpărate de STPT.
Suma pusă la bătaie de STPT este identică: 469.365 lei cu TVA, adică aproape 100.000 de euro.
Vă reamintim, municipalitatea a cumpărat anul acesta primele 25 de trotinete, însă acestea pot fi folosite doar de studenți. Trei stații de închiriere au fost amplasate în campus, iar trotinetele se pot închiria prin intermediul unei aplicații de mobil, gratuit. Cele 25 de vehicule electrice sunt model E-TWOW, au o autonomie de 30 de km și pot prinde o viteză maximă de 25 km/h. O bucată a costat 3.600 de lei, adică puțin peste 750 de euro, dar întreg contractul a fost în valoare de 154.000 lei cu TVA.
Primarul Timișoarei a testat și el o astfel de trotinetă, în aprilie, când STPT le-a amplasat în stații. Robu le-a promis timișorenilor că și ei se vor putea deplasa cu vehiculele electrice, chiar dacă nu sunt studenți.
„La următoarea etapă o să mergem pe un sistem în care poți lăsa trotineta unde vrei, totul este monitorizat cu precizie, pe sistem GPS. Ele vor ajunge să fie împrăștiate prin oraș, sunt ridicate, sunt folosite, sunt lăsate, sigur, nu anapoda, într-un mod civilizat, dar nu în stații neapărat, de unde pot fi luate de un alt utilizator. Acesta este sistemul cel mai evoluat folosit la ora actuală în lume”, explica, la 1 aprilie, primarul Robu.
Edilul-șef promitea că va cumpăra în acest an „cel puțin 100 de trotinete” și că va lua și segway-uri pentru Timișoara.
Articole pe aceeași temă:
Trotinetele electrice, greu de adus la Timișoara. Licitația STPT a fost un eșec
Trimite articolul
XDa, este exact ce lipseste orasului si primarului.Alta sifoneala de bani.
Pute a spaga!
Daca mergea la un magazin de electronoce – nu dau nume, dar existent si in jud. Timis.
– lua trotinete cu un pret de 300-350 E bucata.
Statiile de incarcare si softul-moftul i le facea orice firma cu cel mult 3 angajati din Timis.
Dar se pare ca e foame mare de bani si nu sunt bani de pixuri si galeti.
Eu nu sunt inca inprietenit cu trotinetele electrice.
Inca nu e reglementata legislatia, sunt inca periculoase pentru ceilalti participanti la trafic. Si masini, dar si buciclisti, pietoni!
Plus ca nu pot fi folosite decat de catre unii cetateni, ce nu au nici o legatura temeinica cu Timisoara!
PS. Ce se mai aude de cele doua trotinete plecate in voiaj in Oltenia. Cica la reparat! Au ajuns cu bine in Timisoara inapoi? Sau sunt bine merci pe acolo, Curios ca pot circula acolo fara statie de incarcare si soft. Chiar sunt curios ca sa aflu! Allo Primaria!
Bani aruncati degeaba. VeloTM e deja in putrefactie si voi vreti trotinete.
Pe banii cui? Ca nici de salarii si bonuri nu au din nou… vin alergerile si trebuie acolo la sustinere probabil!
Asa m-am gandit (si am scris) saptamana trecuta, prima licitatie are cerinte nerealiste, a doua e “ajustata” ca sa fie o singura firma potrivita.
Daca cand vin se mai urca si o familie de 4 persoane de olteni pe o trotineta ne mai umplem cu 300 de emigranti din sud.
Pregatiri de iarna… de “sifon” pt. sarbatori
Din primele angajatilor, cumva? 😉
Trotinete electrice,fabricate la “Electroputere” ? In ce hal au ajuns….