De luni, 3 iunie, M41 și M42 vor circula între Carani – Sânandrei și Timișoara și respectiv între Covaci și Timișoara, anunță oficialii societății de transport.
M41 va lega Carani, Sânandrei și Timișoara și va pleca de pe Calea Stan Vidrighin.
Traseu dus: Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT) – strada Ștefan cel Mare – Piața Traian – Bd. 3 August 1918 – Podul Decebal – Bd. Revoluției din 1989 – strada Hector – Piața I.C. Brătianu – strada Oituz – Piața Mărăști – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Consiliul Europei – Calea Aradului – DN 69 – Sânandrei – Carani.
Stații dus: Banatim (garajul auto, stație existentă L21) – Prefectură (stație existentă M44) – Hector (stație existentă E2 si M44) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Remus Răduleț (stație existentă L17 si L18) – Liege (stație existentă L17) – Agronomie (stație existentă L17) – Flora (Sânandrei) – Centru Sânandrei (la monument) – Măslinului (Sânandrei) – Centru Carani – Darson (Carani).
Traseu întors: Carani – Sânandrei – Calea Aradului – Piața Consiliul Europei – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Mărăști – strada Oituz – Piața I.C. Brătianu – Bd. Take Ionescu – strada Nicu Filipescu – Bd. Revoluției din 1989 – Podul Decebal – Bd. 3 August 1918 – Piața Traian – strada Ștefan cel Mare – Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT).
Stații întors: Darson (Carani) – Centru Carani – Măslinului (Sânandrei) – Centru Sânandrei (la monument) – Flora (Sânandrei) – Liege (stație existentă L17) – Dacia Service (stație existentă L17) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 si L18) – Mărăști (stație existentă L17) – Bastion (stație existentă L17) – Banatim (garajul auto, stație existentă L21).
La anumite ore, M41 întoarce la Piața Verde: Carani – Sânandrei – Piața Verde – strada Liege – Calea Torontalului – strada Augustin Coman – Calea Aradului – Sânandrei – Carani. Este folosită stația Piața Verde (stație existentă E1 și L18), anunță oficialii STPT.
M42 leagă satul Covaci de Timișoara, urmând să pornească tot de pe Calea Stan Vidrighin.
Traseu dus: Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT) – strada Ștefan cel Mare – Piața Traian – Bd. 3 August 1918 – Podul Decebal – Bd. Revoluției din 1989 – strada Hector – Piața I.C. Brătianu – strada Oituz – Piața Mărăști – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Consiliul Europei – Calea Aradului – DN 69 – Centura Timișoara – Covaci.
Stații dus: Banatim (garajul auto, stație existentă L21) – Prefectură (stație existentă M44) – Hector (stație existentă E2 și M44) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Remus Răduleț (stație existentă L17 și L18) – Liege (stație existentă L17) – Agronomie (stație existentă L17) – Covaci (Centru – strada Bisericii/grădiniță)
Traseu întors: Covaci – Centura Timișoara – DN 69 – Calea Aradului – Piața Consiliul Europei – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Mărăști – strada Oituz – Piața I.C. Brătianu – Bd. Take Ionescu – strada Nicu Filipescu – Bd. Revoluției din 1989 – Podul Decebal – Bd. 3 August 1918 – Piața Traian – strada Ștefan cel Mare – Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT).
Stații întors: Covaci (Centru – strada Bisericii/grădiniță) – Agronomie (stație existentă L17) – Liege (stație existentă L17) – Dacia Service (stație existentă L17) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Mărăști (stație existentă L17) – Bastion (stație existentă L17) – Banatim (garajul auto, stație existentă L21).
Vă reamintim, STPT se confruntă de o vreme bună cu o lipsă a șoferilor și a adus oameni chiar și din alte județe ale țării pentru a încerca să asigure un transport public decent.
Citiți principiile noastre de moderare aici!