Sunt șase ani de când reprezentanții primăriei promit să decongestioneze traficul în zona Oituz – Punctele Cardinale prin amenajarea a două străzi noi care să lege Popa Șapcă de Calea Alexandru Ioan Cuza, respectiv Calea Aradului. Acum patru ani, mai exact în aprilie 2016, oficialii PMT ne anunțau că au pornit licitația pentru execuție și că în scurt timp se va trece la treabă.
Patru ani mai târziu, PMT are în „palmares” un total de șase licitații: aprilie 2016, iulie 2018, februarie 2019, ianuarie 2020, martie 2020, iunie 2020. Primele cinci au fost anulate din lipsă de oferte. La ultima procedură s-au putut depune oferte până în 21 iulie. Și, miracol! Apare o primă firmă interesată de investiția PMT, una care, în ultima perioadă, își face apariția tot mai des la licitațiile primăriei. Este vorba despre Bauerhof Agrobanat, care s-a asociat cu SC AVM Project Invest SRL pentru această lucrare și vine cu un subcontractant și cu un terț: Strabag și Constructim. Oferta a intrat în evaluare tehnică.
Societatea are sediul în Moșnița Nouă și a fost înființată în anul 2018. În primul an de funcționare a avut zero angajați și zero cifră de afaceri. Pe anul 2019 a raportat trei angajați, o cifră de afaceri de 1,17 milioane de lei și datorii de 1,13 milioane de lei.
Bauerhof Agrobanat vrea să amenajeze și complexul sportiv din Lipovei, promis de primar încă din 2012, numai că la prima licitație organizată de PMT oferta acesteia a fost refuzată. Încearcă și a doua oară, după o asociere cu Constructim, o altă societate abonată la contractele PMT. Momentan, Constructim lucrează la campusul Lenau din zona Oituz, la Centrul Cultural Mărășești și la un centru unic de recuperare care va fi ridicat în curtea Spitalului de Boli Infecțioase „Victor Babeș”.
Revenind la străzile noi promise în zona Oituz încă de acum șase ani, primăria a pus la bătaie 5,9 milioane de lei cu tot cu TVA, puțin peste 1,2 milioane de euro.
Cele două noi artere de circulație nu vor avea nici împreună 500 de metri. Una va fi de 276 de metri și va merge de la Popa Șapcă spre Intrarea Doinei, cu ieșire pe Calea Alexandru Ioan Cuza, iar cealaltă va avea 169 de metri și va lega cealaltă arteră de str. Oituz. Vor fi străzi de categoria a treia, cu un carosabil de 7 metri lățime, trotuare, rețele electrice și lucrări hidroedilitare. Este foarte probabil să nu aibă piste de biciclete, pentru că în documentație nu scrie nimic despre astfel de trasee. Lucrările ar trebui să țină șase luni, dacă oferta depusă de Bauerhof va fi declarată câștigătoare.
Articole pe aceeași temă:
A șasea oară cu noroc? Primăria a scos din nou la licitație amenajarea noilor străzi din zona Oituz
Străzile noi din Oituz, deloc interesante pentru constructori. A eșuat și licitația nr. 4
Santier aproape de centru: strazile noi din zona Oituz isi cauta constructor
Trimite articolul
XAsa se intampla daca “trebuie” externalizat orice serviciu!
beu.. caca , astai Georgica Cornu aka KASDUM
Din str.Oituz ,strada nou creata ar trebui sa fie racordata direct,, cu str.Demetriade, sub calea ferata,eventual si acces la Mall ! Racordarea prin Str.Intrarea Doinei,cu circulatie actuala aglomerata nu rezolva problema ,dimpotriva complica traficul.Pe cand Subpasajul ,Mall- Str.Circumvalatiunii( pe sub Calea Aradului ) Tot promisiuni ? Primaria nu trebuia sa cedeze teren din vechea bretea spre str. Sever Bocu ! Afaceri si gogomanii a la Robu,adica prostesti.
In Blascovici pe str.Ciobanului și str. Cosmonautilor cu toate ca ne-a promis Dnul Robu nu sa intervenit nici astăzi de 2 ani și jumate …
-
Si ce dorit?
Da de ce a trecut cate un an de la o licitatie la alta? Termen limita azi, nu s-a prezentat nimeni, maine o scoti din nou pe seap cu termen de 1 luna. Si asa intr-un an organizai 12 licitatii. Nu trebuia sa astepti 4 ani pentru 6 licitatii.
Dar noi stim de ce, nu a aparut nici o firma de partid sa dea spaga si atunci am mai asteptat.
Locuitorii din zona sunt de acord cu strada?
p.s. Pe Grigore Alexandrescu s-a abandonat tot “santierul” in cateva zile, nu mai e picior de utilaj 🙂