Google va deschide în perioada următoare un număr de şase hub-uri în colaborare cu universităţile din şase oraşe, unul dintre acestea fiind la Timişoara. Acestea vor conecta mediul universitar cu cel de business, oferind studenților pregătire practică în antreprenoriat și digital marketing. Totodată, întreprinderile mici și mijlocii (IMM) se pot adresa hub-urilor pentru a primi consultanță în domeniul online.
Google a lansat Atelierul Digital în aprilie 2016. Prin platforma digitală integrată şi prin mai multe seminarii desfăşurate în cadrul unităţilor de învăţământ superior, participanţii au dobândit cunoştinţe practice despre lansarea unui business online, crearea unui website de calitate sau dezvoltarea unei strategii online eficiente. Până în prezent peste 60.000 de persoane, studenţi, antreprenori şi angajaţi, au folosit acest program pentru a-şi îmbunătăţi competenţele digitale. Peste 20.000 de studenţi au luat parte la seminariile derulate în 45 de oraşe din toată ţara şi 40.000 de utilizatori ai platformei online.
Următorul pas în dezvoltarea programului îl constituie deschiderea a 6 hub-uri regionale permanente, care vor activa în universităţi din Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara, Constanţa şi Braşov. Acestea vor avea un dublu rol: în primul rând vor sprijini start-up-urile prin oferirea unui spaţiu de muncă colaborativă pentru studenţii – antreprenori, precum şi prin sesiuni de pregătire în domeniul business-ului şi competenţelor digitale. În al doilea rând, hub-urile vor constitui un spaţiu de întâlnire între studenţi şi IMM-urile locale. Un grup de consultanţi digitali, care au absolvit cursurile avansate ale Atelierului Digital, va oferi consultanţă gratuită IMM-urilor locale în utilizarea instrumentelor digitale, strategie şi marketing online.
Citiți principiile noastre de moderare aici!