Chestionarele privind relaţia cu Poliţia Locală vor ajunge la cetăţeni prin intermediul consiliilor consultative de cartier, dar vor putea fi accesate şi în format electronic, de pe site-ul instituţiei, www.polcomtim.ro. Sondajul se va desfăşura în perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2011.
Reprezentanţii Poliţiei Locale Timişoara vor să afle feed-back-ul populaţiei în ceea ce priveşte activitatea lor în contextul în care vor implementa în anul 2012 Sistemul de Management al Calităţii în conformitate cu SR EN ISO 9001-2008.
Oficialii instituţiei vor să afle dacă cetăţenii sunt mulţumiţi de modul în care interacţionează cu poliţiştii locali, dacă aceştia le rezolvă problemele cu promptitudine, dacă au un comportament adecvat funcţiei pe care o ocupă, într-un cuvânt dacă îşi fac treaba bine. Puteţi răspunde la întrebările din chestionar şi pe www.tion.ro.
Chestionar privind evaluarea gradului de satisfacţie al cetăţenilor în ce priveşte relaţia cu Poliţia Locală Timişoara şi calitatea serviciilor oferite
1. Cum puteţi defini ultima dvs. interacţiune cu personalul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara:
a) Excelentă
b) Bună
c) Normală
d) Satisfăcătoare
e) Nesatisfăcătoare
2. Cum evaluaţi eficienţa procesului de rezolvare a problemei dvs:
a) Superioară
b) Bună
c) Mai bună decât în cadrul altor instituţii de interes public
d) Satisfăcătoare
e) Nesatisfăcătoare
f) Foarte slabă
3. Poliţistul local a fost amabil:
a) Da, foarte amabil
b) Da
c) Relativ amabil
d) Nu prea
e) Deloc
4. Care din următoarele calităţi ale sale au ieşit în evidenţă:
a) Răbdător
b) Entuziast
c) Atent
d) Prietenos
e) Receptiv
f) Alta
5. Ce v-a deranjat la poliţistul local:
a) Nu a avut răbdare
b) Era grăbit
c) Nu a ascultat ce am avut de spus
d) Ostil
e) Nereceptiv
f) Nu m-a deranjat nimic
g) Altceva
6. Poliţistul local mi-a rezolvat rapid şi operativ problema:
a) Da
b) În mică măsura;
c) Se putea şi mai bine
d) Nu prea
7. Poliţistul local era bine informat:
a) Da, foarte
b) Da
c) Nu prea
d) Manifesta lacune în ceea ce priveşte cunoaşterea situaţiei de la faţa locului
e) Nu era deloc informat
8. În principiu, Direcţia Poliţiei Locale este instituţia de interes public care:
a) Nu m-a informat în mod corect şi serios;
b) Nu a înţeles întrebarea mea
c) Mi-a dat răspunsuri ambigue
d) Nu a putut rezolva problema
e) Este o instituţie destul de eficientă
f) Este foarte bună, nu are nevoie de îmbunătăţiri
g) Este dezorganizată
h) Se caracterizează prin birocraţie, imobilism şi lipsă de transparenţă
9. Când aţi apelat telefonic sediul Direcţiei Poliţiei Locale, cât de repede vi s-a răspuns:
a) Serviciul a fost ireproşabil
b) Foarte rapid şi eficient
c) Am aşteptat foarte puţin la telefon
d) Am aşteptat ceva vreme
e) Am renunţat după 10 minute de aşteptare
_______________________________________________________________
Sondaj:
[poll id=”5″]
_______________________________________________________________
Citiți principiile noastre de moderare aici!