Din Singapore până în Mexic şi din Canada până în Brazilia, reclamele au fost gustate din plin de cei prezenţi în sală, fie ei studenţi, persoane de vârsta a doua şi chiar timişoreni trecuţi de mult timp de floarea vârstei.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate (NDP) a ajuns la a 30-a ediţie, iar pentru mai bine de şase ore, timişorenii au stat lipiţi de scaune, cu pop-corn sau chipsuri, şi au râs împreună la spoturile proiectate. Reclame la prezervative, la mărci de maşini, spoturi dedicate berii sau băuturilor alcoolice, toate au smuls aplauzele spectatorilor. Dacă la cele vesele s-au auzit hohote de râs în sală, reclamele având ca temă protejarea mediului, problemele de climă sau conflictele armate în care copiilor le sunt puse armele în mână au adunat oftaturi şi destule remarce serioase.
Patru calupuri de reclame (trei de o oră şi jumătate şi al patrulea de o oră), presărate cu pauze şi concursuri cu diverse premii au reprezentat meniul nopţii.
Gazda a fost actorul Dragoş Muscalu, iar invitaţii serii au fost cei de la Sensor, care au urcat pe scenă înaintea proiecţiilor şi au prezentat un spectacol de lumini folosind doar brichete şi diverse obiecte fosforescente, cu butoaie pe post de tobe. Spectacolul a fost unul ecologic, după cum ne-au anunţat organizatorii.
Unul dintre momentele serii l-a reprezentat acordarea premiului DevoratOscar. Acesta a fost câştigat de un jimbolian, care a postat pe site-ul evenimentului un scurt clip dedicat televiziunii AXN şi a câştigat o cameră video Sony-Bloggie, el primind şi titlul de cel mai bun regizor devorator.
Spre dimineaţă, sala a rămas plină de pop-corn şi sticle goale de apă sau suc, abandonate de mulţi dintre cei prezenţi, care n-au avut răbdare să arunce resturile la coşurile de gunoi, ci le-au lăsat pe sub scaune să facă alţii curăţenie după ei.
M.M. Hojda
Citiți principiile noastre de moderare aici!