Profesioniştii în domeniul apiculturii vor găsi utilaje şi echipamente specifice, dar şi tratamente pentru sănătatea albinelor. Standurile „Honey Feast – Timişoara 2010”, amplasate în food court Almondo, vor fi vizitate nu doar de cele peste 45.000 de persoane care păşesc zilnic, în week-end, pragul Iulius Mall, dar şi de vesela mascotă a târgului, Albinuţa, care se va juca şi va face fotografii cu toţi copiii în cele trei zile, între orele 11 şi 21.
„Honey Feast – Timişoara 2010” îşi propune stimularea consumului de miere şi derivatelor acesteia, deoarece România are un consum scăzut comparativ cu media europeană, estimat la circa 200 g/an/persoană faţă de 2.000 g/an/persoană în ţările nordice, aflate în topul clasamentului. La târg, micuţilor şi părinţilor acestora li se vor explica numeroasele calităţi ale mierii şi importanţa acestui produs natural în organism.
Citiți principiile noastre de moderare aici!