Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la subiectul dezbaterii publice, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcției Secretariat General – Serviciul Administrație Locală sau în format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro, până în data de 18 mai, ora 15.
Persoanele care doresc să participe on-line la dezbatere, trebuie să anunțe până cel târziu în data de 18 mai, ora 15, intenția de participare și, totodată, să transmită opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei ZOOM.
Durata maximă de exprimare a punctelor de vedere este de trei minute pentru fiecare participant.
Conform Regulamentului, există unele modificări preconizate. Este vorba despre tipul de mobilier de terasă care poate fi amplasat în Timișoara, modul de amplasare a mobilierului în față punctului de alimentație publică pe o serie de străzi din zona cartierelor istorice, dar și obligația ca societățile care amplasează terase în zona pietonală să asigure zona de trecere a autospecialelor de poliție, pompieri și să lase loc pentru circulația pietonală de 1-2 metri etc.
De asemenea, ca o prevedere nouă s-a stabilit faptul că se poate amplasa mobilier de terasă pe o adâncime de maximum 1 metru pe toată lungimea frontului stradal, exclusiv mese și scaune cu condiția prezentării unui plan de amenajare a terasei care va fi avizat de către arhitectul-șef.
Proiectul poate fi consultat aici.
Trimite articolul
XPropun o dezbatere publica privind unele schimbari in primaria Timisoara : functia de primar, viceprimar si consilieri !
-
Propun o dezbatere publica: nu mai votati infractorii de la psd+pnl+UdeMereu+fiiipsd!
-
Da petiție online prima dată!