Compania MSD România, alături de laboratoarele Bioclinica, a demarat, în cadrul platformei Împreună pentru viaţă – Sănătate prin cunoaştere, o nouă campanie de testare pentru depistarea virusului hepatitei C (VHC), boală care plasează România pe primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce priveşte prevalenţa infecţiei cu VHC.
Anul acesta, campania se desfăşoară în mai multe oraşe din ţară, în lunile august şi septembrie, iar persoanele care vor merge să se testeze în cadrul campaniei vor plăti aproximativ 18 lei, cu 55% mai puţin decât preţul iniţial (39 lei). Pe site-ul www.hepatitac.ro pot fi găsite detalii despre virusul HCV, despre modul de transmitere şi factorii de risc, dar şi alte informţii despre boală Pentru căhepatita C nu are simptome deât prea târziu pentru a mai putea fi tratată, testarea este singura modalitate de prevenire a efectelor acestei boli.
Citiți principiile noastre de moderare aici!