Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara a anunțat utilizatorii serviciilor de salubritate, asociații de locatari/proprietari, persoane fizice, că după negocierile îndelungate cu operatorul de salubritate Retim Timișoara, la care au fost prezenți pe lângă FALT și Retim instituții cu atribuții în domeniu precum ADID Timiș, respectiv Primăria Timișoara, s-a acceptat de comun acord un contract care urmează cât mai urgent să fie semnat de către operator, respectiv Retim, și asociațiile de locatari/proprietari, persoane fizice, agenți economici.
În ceea ce privește componenta cea mai importantă a contractului, cea a asociațiilor de proprietari, trebuie reținut că la semnarea contractelor Retim va completa la articolul 3 din contract zilele din săptămână când se va ridica gunoiul, pentru asociațiile de locatari/proprietari se vor bifa două zile atât pentru gunoiul rezidual cât și pentru gunoiul reciclabil, zilele fiind aceleași atât pentru gunoiul rezidual cât și pentru gunoiul reciclabil. De asemenea, în conformitate cu înțelegerea făcută cu Retim urmează ca intervalul orar să se comunice ulterior, în scris, în termen de maxim 6 luni, interval ce nu va putea depăși două ore. În ceea ce privește tariful facem precizarea că el cuprinde și prețul depozitării.
În aceste condiții, utilizatorii, în special asociațiile de locatari/proprietari sunt rugați să colaboreze cu Retim cât mai eficient, astfel încât semnarea contractelor să se facă în termen. De asemenea, cei de la FALT solicită cetățenilor să înțeleagă și să selecteze gunoiul în pubele separate, iar sticlele să se depună în clopotele special amenajate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!