Cea de-a treia ediţie a Caravanei BookLand înseamnă un periplu vreme de 10 luni în 19 oraşe din România. Selecţia de carte, muzică şi film a târgului va fi completată de un program de evenimente artistice, promit organizatorii.
„BookLand vine acolo unde oamenii sunt deja. Nu-i cheamă, ci îi urmează! Anul acesta, BookLand va încerca să vină şi mai aproape de prietenii săi! Am reorganizat itinerariul Caravanei şi am pregătit momente artistice şi culturale care să satisfacă pretenţiile tuturor vizitatorilor noştri: de la cel mai mic până la cel mai mare”, declară Sorin Lucaci, PR Manager BookLand.
Din punct de vedere al interesului pentru carte şi deci al vânzărilor, Timişoara se află pe locul 2, după Braşov, într-un top al oraşelor cu excepţia Capitalei, realizat chiar de organizatorii târgului. Atraşi de setea de lectură sau, pur şi simplu, scoşi din casă de vremea frumoasă şi de plăcerea de a sta pe o terasă din Piaţa Unirii, timişorenii cedează uşor tentaţiei de a intra în cortul de carte din faţa Muzeului de Artă. „Cel mai bine se vinde beletristica, mai ales cărţile care au trecut pe copertă Nobelul sau un alt premiu mare şi autorii pe care lumea îi vede la televizor sau citeşte despre ei în ziare. O categorie distinctă e cea a vizitatorilor care caută promoţii, cititori care îşi permit astfel plăcerea unor lecturi amânate. Şi cărţile pentru copii trec destul de bine. Totuşi, până în acest moment vânzările sunt modeste, chiar foarte slabe. Acum, că ies oamenii la terase, poate va fi un pic mai bine”, ne-a spus reprezentanta uneia dintre edituri.
Foto (c) fotosen.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!