Într-un studiu efectuat de compania de consultanţă imobiliară King Sturge şi Oxford Economics, Timişoara este pusă în topul locaţiilor europene unde va avea loc o creştere spectaculoasă a vânzărilor pe termen lung pentru retaileri. Procentul estimat este unul important, de 60%! Mai bine decât Timişoara, Bucureşti şi Piteşti stau doar Varşovia, cu 80%, Cracovia şi Poznan, cu 70%, toate din Polonia, respectiv localitatea bulgară Burgas, cu 80%. Dacă expansiunea principalelor reţele de magazine cu nume în Europa a avul loc în România mai mult în domeniul alimentar, acum va venit rândul unităţilor specializate în domeniul mobilei sau al produselor electronice.
Gradul de dezvoltare economică, nivelul de trai şi cel al veniturilor sunt condiţiile care stabilesc viitoarele locaţii pentru amplasarea marilor magazine, mai spune studiul citat. În perioada viitoare principalele regiuni vizate pentru extindere sunt Cluj, Prahova, Braşov, Constanţa şi Timiş.
M.H.
Citiți principiile noastre de moderare aici!