Rezolvarea problemei a fost una mai puţin „ortodoxă”: o donaţie de mobilier făcută de o firmă privată.
Problemele oficiului poştal din centrul Timişoarei, o unitate care trebuia să fie un fel de oglindă a activităţii poştei trenează de câţiva ani.
„Procesul de renovare a demarat acum doi ani. De atunci locaţia a stat închisă. Îmi cer scuze faţă de locuitorii din centru, faţă de cei din zona Piatra Craiului, pentru problemele apărute şi pentru timpul lung care a fost necesar pentru deschiderea unităţii. Din păcate legislaţia nu ne-a permis să achiziţionăm acolo mobilierul. Ce puteam să facem? Nu puteam să punem pultul acela de beton ce era înainte, acesta a fost dărâmat. Să fi pus mobilierul vechi din furnir, tot rupt şi stricat?”, ne-a declarat Nelu Balaş.
Salvarea a venit din partea unei societăţi private. „Am avut noroc cu o firmă privată, aceasta a decis să doneze tot mobilierul necesar oficiului poştal. Chiar dacă aş fi dorit să spun numele acestei societăţi ei au solicitat să nu le dau numele. Le mulţumesc încă o dată pentru donaţia efectuată”, a adăugat şeful de la Poştă.
Se reduce programul de lucru pentru angajaţii de la Poşta
Conducerea centrală a Companiei de Poştă a găsit soluţia „ideală” pentru a rezolva problemele financiare. Programul fiecăruia dintre angajaţi va fi redus cu două zile pe lună.
„Probabil că au ales răul cel mai mic dintre cele posibile. Chiar şi aşa eu nu sunt mulţumit de soluţia aleasă. Pentru reducerea cheltuielilor de funcţionare a Poştei a fost luată această decizie. Pot să vă spun că la nivelul Regionalei Timişoara nu a fost dat afară nici un om. Noi avem scriptic 3.600 de posturi şi efectiv ocupate 3.300. Am reuşit prin optimizări să redistribuim personalul de la departamentele unde nu era necesar către cele une era nevoie de oameni. Aşa am salvat peste 200 de posturi”, a declarat directorul Centrului Regional Reţea Poştală Timişoara, Nelu Balaş.
În perioada următoare se va încerca aplicarea unor noi măsuri de eficientizare a activităţii. Fiecare diriginte de oficiu poştal va fi nevoit să prezinte lunar un raport de activitate. De asemenea, se va încerca creşterea numărului de abonamente la presă, domeniu care a scăzut foarte mult în ultima perioadă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!