Patru calupuri publicitare de câte o oră şi jumătate, un MC plin de viaţă, un public entuziast şi vorbăreţ şi popcorn pentru toată lumea: aceasta a fost reţeta care a făcut din ediţia de anul acesta a „Nopţii devoratorilor de publicitate” un eveniment de succes. Sala Capitol s-a umplut de iubitori de reclame care au aplaudat, au râs cu poftă la clipurile amuzante, cu final neaşteptat şi s-au sensibilizat la cele pentru campaniile sociale, care au generat în sală o atmosferă aparte.
„Reclamele au o calitate superioară celor din anii precedenţi, de data aceasta creatorul spectacolului, Jean Marie Bursicot, a mers mai mult pe latura afectivă. Oricum publicul timişorean este unul rafinat, după cum a demonstrat în anii precedenţi”, spunea înainte de eveniment Horea Marc, din partea MSA Evens, principalii organizatori.
Show-ul a fost moderat de CRBL, care a demonstrat că pe lângă că e tare priceput la dans, este şi un MC talentat. El a interacţionat cu publicul, a dat premii, a animat pauzele dintre calupurile publicitare şi a prezentat, alături de soţia sa, spectacolul „Istoria dansului”. Cei mai temerari dintre spectatori au rezistat până în zorii zilei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!