Concret, dobânzile și penalitățile înregistrate la data de 31 august vor fi anulate cu condiția achitării obligațiilor fiscale principale până la data de 25 noiembrie. Până în prezent, 20 de persoane fizice și 9 persoane juridice au solicitat anularea accesoriilor fiscale.
„Cererile pentru obținerea facilităților fiscale pot fi depuse fie la registratura online a Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, la adresa office@dfmt.ro, fie la registratura de la sediul acesteia, de pe str. A. Demetriade nr. 1.
În cazul în care contribuabilii optează pentru varianta online, este necesară notificarea în prealabil a DFMT. În lipsa notificării, contribuabilul va achita integral toate obligațiile care figurează în evidența fiscală, iar sumele care pot fi anulate vor fi restituite după înregistrarea cererii”, precizează reprezentanții primăriei.
Potrivit acestora, în evidențele Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara (DFMT) sunt înregistrate obligații fiscale restante în valoare totală de 208,4 milioane de lei – 111,9 din partea persoanelor juridice și 96,5 din partea persoanelor fizice. La aceste sume se adaugă majorări de întârziere în valoare de 56,2 milioane de lei – 24,7 de la persoane juridice și 31,5 de la persoane fizice.
Hotărârea de Consiliu Local pentru facilitățile fiscale a fost adoptată la finalul lunii septembrie. Aceasta poate fi consultată AICI.
Trimite articolul
XȘi cei care am platit și penalități le primim înapoi?
-
Ghinion