Aplicația „Primăria Timișoara” primește sesizări pe diverse probleme, fie că este vorba despre mașini parcate ilegal, despre străzi și trotuare, piste de biciclete cu probleme, iluminat public, semne de circulație și trafic rutier, gunoi și vandalism, mediu, parcuri și spații verzi, transport în comun, apă și canalizare, construcții și terenuri, ordine publică și chiar și despre angajați ai Primăriei Timișoara.
În numai o săptămână de la lansarea aplicației, timișorenii făcuseră peste 500 de sesizări, dar oamenii se plâng acum că nu prea îi mai bagă nimeni în seamă.
„Începând din ianuarie anul curent aplicația mobilă a primăriei TM nu pare a mai funcționa. Nicio sesizare nu a mai fost băgată în seamă începând de anul acesta, deși aplicația a fost lansată anul trecut prin vară”, ne-a scris un cititor tion.ro.
Reprezentanții primăriei spun că într-adevăr unii funcționari nu se ocupă să dea răspunsuri și că totul depinde de direcția pe care este făcută sesizarea. Cele mai multe reclamații care ar fi nerezolvate au legătură cu Direcția Generală Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități, condusă de Culiță Chiș.
Aplicația numită Primăria Timișoara poate fi descărcată fie din Apple Store, fie din Google Play Store, gratuit. A fost creată tot gratuit de firma Expertissa, cu care primăria avea contract pentru întreținerea site-ului, management documente și pentru mentenanța calculatoarelor funcționarilor publici. Se pare însă că aplicația nu a fost îmbunătățită de la lansare, deși reprezentanții PMT și directorul firmei Expertissa promiteau marea cu sarea în urmă cu aproape un an. În App Store, aplicația „Primăria Timișoara” a fost actualizată ultima dată acum… nouă luni.
Articole pe aceeași temă:
http://www.tion.ro/500-de-sesizari-intr-o-saptamana-pe-aplicatia-de-mobil-a-primariei-timisoara/2071631
http://www.tion.ro/primaria-timisoara-are-propria-aplicatie-de-smartphone-pentru-sesizari/2066934
Citiți principiile noastre de moderare aici!