Modificările au fost generate de lucrările de optimizare şi modernizare ce se desfăşoară pe Aeroportul Otopeni. Ca urmare a modificărilor implementate, biroul de ticketing Carpatair, precum şi desk-urile de check-în Carpatair pentru toate cursele interne şi externe vor fi transferate de la Plecări Interne la Plecări Internaţionale. Controlul de securitate al bagajelor de cală se va realiza de asemenea în Terminalul Plecări Internaţionale. La Terminalul de Plecări Interne se va realiza numai controlul de securitate al pasagerilor şi bagajelor de mână, precum şi îmbarcarea pasagerilor pentru zborurile interne.
Transferul pasagerilor între cele două terminale va fi semnalizat corespunzător. În urma acestor modificări, timpul minim de conexiune al zborurilor Carpatair va fi de 35 minute pentru cursele care vin din Timişoara şi pleacă spre Ancona şi Bari, dar şi de minim 45 de minute pentru conexiuni cu alte companii aeriene.
În urma aplicării cu succes a conceptului „hub&spoke” (nod de transport aerian prin care pasagerilor li se oferă conexiuni de zbor pe toată reţeaua de destinaţii ale unui operator), Carpatair a reuşit să dezvolte la Aeroportul Timişoara cel mai performant hub aerian din România.
Citiți principiile noastre de moderare aici!