Pietonii care traversează neregulamentar au ținut capul de afiș în topul accidentelor grave petrecute pe drumurile din Timiș între ianuarie și septembrie 2019. În toată această perioadă s-au petrecut 20 de accidente grave soldate, cu 6 morți și 14 persoane rănite grav.
Pietonii sunt urmați, într-o statistică întocmită de polițiștii timișeni de la Rutieră, de șoferii care nu au adaptat viteza la condițiile de drum, pe același loc cu cei care nu au acordat prioritate vehiculelor.
În total au fost înregistrate 34 de accidente soldate cu 6 morți și 17 persoane rănite grav din aceste cauze.
Locul al treilea este ocupat de bicicliștii care au comis diferite abateri și au fost implicați în 15 accidente soldate cu 3 morți și 12 răniți grav.
Situația este însă cu mult mai bună față de aceeași perioadă a lui 2018, în care polițiștii timișeni au înregistrat 172 de accidente grave soldate cu 56 de morți și 163 persoane rănite grav. Comparativ cu anul acesta, când oamenii legii au intervenit la 148 de accidente grave, soldate cu 31 de morți și 130 de persoane rănite grav.
Articole pe aceeași temă:
Pieton rănit grav după ce a traversat neregulamentar strada, la Timișoara
Pieton ranit grav dupa ce a fost lovit de masina in zona centrala a Timisoarei
Scene de coșmar după un accident, în Timiș. Un tânăr în stare gravă și o mașină ruptă în bucăți
Soferul care a provocat accidentul de la Mosnita era beat si circula cu viteza excesiva
O persoană la spital, după ce un șofer nu a acordat prioritate, la Timișoara
Motociclist la spital după ce un șofer nu i-a acordat prioritate, la Timișoara
Motociclist la spital din cauza unei șoferițe care nu a acordat prioritate, la Timișoara
Biciclist mort după ce a fost lovit de mașină, lângă Timișoara
Un biciclist de 19 ani a murit după ce a fost lovit de o căruță, în localitatea timișeană Cenad
Trimite articolul
XDar starea drumurilor e perfectă, nu e așa dom primar?
La urmatoarele alegeri voi vota primarul care promite taxe marite per vechime cazan si o orientare a politiei rutiere spre preventie si sanctionarea comportamentelor de cocalar/nesimtire in traffic.
Greșit.prima cauza e ca pe fondul dezvoltării orașului veniră in urbea noastră tot felul de idioți care își luară și mașina și carnet
lipsa de legistlatie si amenzi pe masura ,lipsa prezenta politie
Lucrurile sunt foarte clare de ani de zile. De ani de zile cauza nr. 1 a accidentelor grave cu morti este indisciplina pietonilor.
In schimb politia rutiera e din alt film. Insista cu actiuni care nu au nici o relevanta cu problemele de pe drumuri. Stau din cand in cand sa faca filtre pentru alcool, care nu este o cauza importanta in producerea accidentelor, ba chiar mai mult in europa exista doar 4 tari care au limita 0. Germania, franta, italia au 0,5 la mie permis, anglia chiar 0,8 la mie.
Apoi stau cu radarul in localitati sa te prinda cu 70 la ora, cand nimeni nu face accidente cu viteza asta.
Si apoi stau la trecerile de pietoni sa ii prinda tot pe soferi care nu franeaza cand prostul se arunca in traversare cu 2 benzi mai incolo.
De fiecare data anunta ca au dat 300 de amenzi din care 2 la pietoni, cand ar trebui sa fie exact invers, adica 298 la pietoni si 2 la soferi.
La biciclisti 0 amenzi. La cei care nu acorda prioritatea din nou 0 amenzi. Neacordarea de prioritate nu inseamna ca se poate constata doar la accidente. Daca vii pe prioritate si iti iese unu de pe straduta in fata si tu trebuie sa franezi deja e neacordare de prioritate! Pe unde mai e Stop vad ca nimeni nu se opreste. Pe vremuri, de muuult mai statea si politia dupa semnul de stop si te amenda daca nu opreai masina cu totul.
Deci pana nu isi schimba planul de actiune politia tot asa cu morti si raniti grav o sa o tinem. Chiar absolut TOT ce face la ora actuala politia rutiera e gresit si fara relevanta!
Cauza principala a accidentelor, fie ca vorbim de soferi, fie ca vorbim de motociclisti, biciclisti sau pietoni este prostia (sau, ca sa fiu politically correct, indisciplina). Daca ar gandi si ar fi constienti de actiunile pe care le fac si de consecintele care pot aparea pentru a putea evita eventualele probleme/necazuri, numarul accidentelor s-ar reduce lejer la 10% din cate sunt acum (poate chiar mai putine …).