Așadar, între comerțul electronic și marketingul digital (e-commerce și e-marketing) există, evident, o legătură strânsă; sau, mai evocativ spus, o… conexiune.
Conturarea conceptului de comerț electronic, cunoscut astăzi mai degrabă sub forma de shopping online, a cerut, cu sine, apariția unor tehnici specifice de promovare a brandurilor vizate. Astfel, pentru magazinele online și, totodată, pentru firmele și companiile care vând servicii pe Internet a apărut: Search Engine Optimization (SEO).
Această tehnică de e-marketing, reprezentativă pentru o agenție SEO, urmărește optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare precum Google, astfel încât acestea sa devină: mai vizibile în urma căutărilor specifice inițiate de către utilizatori (ocupând poziții de top în cadrul SERPs – Search Engine Results Pages), mai accesate de către aceștia (potențiali clienți) și, deci, mai „predispuse” profitului financiar (prin tranzacțiile încheiate în urma vizitelor virtuale, care transformă un potențial client în client efectiv).
Sintetizând, în termeni de specialitate pentru o agenție SEO, este vorba de creșterea traficului organic și, implicit, de creșterea ratei de conversie – prin poziționarea brandului (beneficiar de optimizare) pe prima pagină din Google Organic.
Optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare se face atât din punct de vedere textual / contextual (optimizarea conținutului asociat prin targetarea / includerea anumitor expresii de căutare și cuvinte cheie relevante pentru business-ul în cauză), cât și din punct de vedere tehnic. Mergând în această direcție, iată 3 dintre cele mai importante detalii strategice pe care o agentie SEO (iAgency) le poate puncta pentru business-ul tău digitalizat:
· Înțelegerea business-ului
Pentru marketarea corectă a afacerii, din punct de vedere SEO și nu numai, este esențială formarea unei opinii ample asupra tuturor diferențiatorilor de business, a punctelor slabe și punctelor forte totodată.
· Stabilirea strategiei în funcție de concurență
În funcție de nivelul și particularitățile competiției ce vizează afacerea pe care o deții (nișa aferentă), o agenție SEO va ști să aleagă cea mai bună și eficientă strategie de Search Engine Optimization pentru tine!
· Existența unei versiuni Mobile (optimizate) a site-ului
Vizitele efectuate de pe dispozitivele smart au depășit traficul înregistrat în versiunea Desktop a site-urilor, privind majoritatea nișelor de piață, la momentul actual. Iar trendul acesta nu pare a se mai schimba vreodată… sau prea curând! Așadar, varianta Mobile a site-ului a devenit cea mai importantă în prezent, iar design-ul responsive nu mai este suficient. Prin urmare, este nevoie de o variantă nativă a site-ului pentru Mobile, detaliu pe care o agenție SEO de top, precum cea menționată în link-ul de mai sus, îl va recunoaște și „bifa” imediat.
Notă: Este important a fi subliniate detaliile pe care o agenție de optimizare SEO le poate puncta pentru un site și plusvaloarea pe care aceasta o poate aduce business-ului, cu adevărat, comparativ cu zona de freelancing; care, odată cu dezvoltarea tehnicii, s-a dezvoltat și ea. Deși, un freelancer nu va putea niciodată sa concureze cu experiența vastă și know how-ul deținute de o întreagă echipă.
(CH19915)
Citiți principiile noastre de moderare aici!