De luni, 30 mai, începând cu ora 9, s-a închis circulația pe Bd. Cetăţii, pe sensul de mers dintre strada Cloșca și Calea Bogdăneștilor, pentru o perioadă de aproximativ șase luni.
Tot din data de data de 30 mai s-a închis circulația și în intersecția Bd. Cetăţii – Calea Bogdăneştilor – B.P. Haşdeu.
A rămas deschisă legătura Calea Bogdăneştilor – Bd. Cetăţii prin viraj dreapta, pe str. Mendeleev – str. Madrid – Bd. Cetății şi, de asemenea, legătura Bd. Cetăţii – Calea Bogdăneştilor, prin viraj stânga pe str. Hamlet – str. Suceava – Calea Bogdăneștilor,
„Dimineața, când ne ducem copiii la școală, este o adevărată isterie de dimineață din cauza cozii care se face pe strada Cloșca spre Gheorghe Lazăr. Se fac 40 de minute de la Piața de Gros până la intersecția Cloșca-Cetății”, ne-a scris un cititor Tion.
Interpelați în legătură cu această situație, reprezentanții Primăriei Timișoara ne-au spus că există două motive din cauza cărora se sufocă traficul în zonă.
„Unul dintre motive sunt șoferii care parchează ilegal pe prima bandă aproape de intersecția cu bd. Cetății și am cerut Poliției Rutiere să ia măsuri pentru fluidizarea traficului în zonă. Al doilea motiv îl reprezintă lucrările la cele două proiecte majore pe care Primăria Timișoara le are pe Cetății și Bogdăneștilor.
Șantierul de pe Cetății înaintează bine și sperăm îl putem închide înainte de termen, care este finalul anului 2023. Investiția este de 70 de milioane de lei, iar pe Bogdăneștilor de 116 de milioane de lei. Lucrările pe Bogdăneștilor au început în martie 2021, cu termen de finalizare în 31 de luni.
Pentru fluidizarea traficului în perioada lucrărilor, la intersecția dintre strada Cloșca, Cetății și Gheorghe Lazăr a fost amenajat temporar un sens girtoriu, măsura fiind primită bine de către șoferi”, a declarat pentru Tion Bogdan Marta, consilierul primarului Dominic Fritz.
Parcarea ilegală a mașinilor pe strada Cloșca se află în atenția Poliției Locale Timișoara.
„Polițiștii locali au aplicat, în ultima perioadă, pe strada Cloșca un număr de opt sancțiuni contravenționale pentru oprire/staționare neregulamentară, conform OUG 195/2002. Dacă există încălcări ale legislației în această zonă, cetățenii pot sună la Dispecerat, la numerele de telefon 0256.968 sau 0256.246.112, iar polițiștii locali vor efectua verificări și vor lua măsurile legale care se impun”, ne-a declarat Daniela Seracin, purtătorul de cuvânt al Poliției Locale Timișoara.
Trimite articolul
XPropun de la piata Mehala până la gen 19 traseul: Jimbolia, Sânnicolau Mare, Coca-Cola, Iulica Mall, gen 19.
-
esti pe langa subiect pliscoivaxovici @ daca folosesti bicicleta ajungi in maxim 15 min. Dar comoditatea si snobismul genereaza coada de cazane in trafic!
Si daca era Robu primar ar fi fost la fel in oras. Ba inca, mai rau!
-
Daca Robu si cei dinaintea lor se apucau de si faceau treaba atunci nu era nevoie ca acum sa se inchida mai multe artere.
Insa daca nu s-a facut mai nimic, in afara de carpeli acum cand se face se si simte.
Daca drumul pe asa zisul sens giratoriu ar fi fara gropi ar merge traficul OK, dar nu e
-
wow, pe santier sunt gropi, minune. trec utilaje incarcate pe acolo, normal ca sunt gropi.
de ce “asa zisul”? e in sens giratoriu provizoriu, sau pentru tine nu e propriu-zis sens, pentru ca nu are flori in mijloc?
are indicator, e sens giratoriu.
Modernizarea presupune și un disconfort.
daca..daca…daca..
Daca.. in loc de 10 masini..fecare cu masina lui..S-ar lua autobuzul..ar fii mai fluid..
Daca..din Mehala..pana in Centru..iti trebuie masina..
de ce nu incerci pe jos?..Stii ca faci 15/20 de minute??
Inteleg..pentru un copil de clasa pregatitoare..este mai greu..dar clasa a II-a in sus..
este o plimbare numai buna de socializare cu mama/tata/bunicul/bunica..
cititoarea tion s-a gandit sa mai ia vreo 2-3 colegi ai copiilor in masina? din start ar fi 2-3 masini in minus.
normal ca nu s-a gandit, nu e obisnuita sa traiasca in societate si sa inteleaga ca trebuie sa convietuiesti cu altii.
Pana la urma nu copiii sunt vinovați (ca sunt crescuți ca niște persoane handicapate), ci părinții: lăsați-i sa meargă pe jos ca nu mor.. dimpotrivă.. le face bine
Este adevarat ca pentru moment, aceasta situatie este neplacuta si intinde maxim nervii soferilor. Confirm din proprie experienta. Totusi, exista si alte solutii pentur a mitig impactul lucrarilor asupra traficului infernal. Pe langa anumite rute alternative, mai exista si varianta de a combina traseul cu autoturismul si pe jos. Si mai exista o solutie greu de acceptat pentru majoritatea soferilor: plecatul mai devreme de acasa. Daca acelasi numar de masini s-ar distribui intr-un timp mai lung, si nu intre 7:30-8:00, situatia ar fi acceptabila. Si cum scria mai sus un cititor, pentru a putea moderniza si a ridica eficienta in trafic, este nevoie de putin “chin” pe perioada lucrarilor. Depinde de noi sa gandim cu capul si sa gasim solutii care sa ne usureze diminetile.