Accidentul s-a produs la intersecţia străzii Proclamaţia de la Timişoara cu strada Augustin Pacha.
Vatmanul a povestit că venea dinspre prefectură, la fel ca şi maşina, pe strada Proclamaţia de la Timişoara, iar şoferul autovehiculului ar fi vrut să vireze la stânga şi nu a mai putut evita impactul.
„A virat stânga, s-a băgat în spatele unui Jeep, Jeep-ul nu a putut să meargă mai departe fiind aglomerat şi a stat exact până l-am lovit, am sunat, n-a schiţat nimic, dreapta, marşarier ceva… Eu am sunat, l-am avertizat, a continuat să se bage, s-a oprit şi oprit a rămas până l-am lovit. Era un domn la volan, i s-a declanşat airbagul şi a fost protejat. A virat stânga şi aşa a şi stat. Nu pot pleca pentru că s-a rupt grătarul tramvaiului, coşul de persoane. Dacă îţi pică persoane în faţă ai un coş care să protejeze, să nu ajungă sub tramvai. Şi ăla mi s-a desprins, am anunţat la dispecerat. N-a păţit nimeni nimic…”, a declarat angajatul RATT care conducea tramvaiul implicat în accident. Omul spune că lucrează ca vatman de 5 ani şi de-a lungul timpului a mai avut trei „evenimente”, trei accidente de circulaţie.
De asemenea, vatmanul a povestit că, tot vineri, un alt coleg de-al său a fost implicat într-un accident în zona prefecturii. Reprezentantul RATT afirmă că tramvaiele au probleme la frânare din cauza frunzelor care cad pe şine.
„Şi cu frunzele alea multe de la prefectură, din zona asta, nu ştiu… Fiind multe frunze, e substanţă organică şi automat gresează şină. Indiferent că punem frâna de urgenţă, vagonul se duce ca şi cum ar merge pe vaselină. Nu avem eficacitate în frânare”, susţine vatmanul.
Circulaţia tramvaielor a fost blocată dinspre Prefectura Timiş spre Piaţa Libertăţii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!