Singura linie de tramvai care leagă nordul de sudul Timișoarei revine la vechiul traseu, adică nu va mai circula spre centru și până pe Bd. Cetății, ci va merge spre cartierul Dâmbovița.
„În urma unei solicitări venită din partea Societății Metropolitane de Transport Timișoara, traseul liniei 7 tramvaie va fi modificat, începând cu data de 5 mai 2021. Traseul pe care vor circula tramvaiele de pe linia 7 va fi următorul: Dâmbovița – Ana Ipătescu -Veteranilor – Victor Hugo – Drubeta – Piața Bălcescu – Piața Sfânta Maria – Piața Mocioni – Piața Iosefin – Dâmbovița”, anunță reprezentanții STPT.
Oficialii STPT nu spun exact cât timp va circula tramvaiul 7 pe vechiul traseu. Cert este că cealaltă societate, condusă de Ioan Goia, fostul director al STPT, anunță… lucrări de infrastructură în zonă.
„Începând cu data de 05.05.2021, din cauza unor lucrări de infrastructură, traseul liniei de tramvai 7 (șapte) va fi modificat astfel:
Dâmbovița – Ana Ipătescu – Drubeta – Piața Bălcescu – Piața Maria – Piața Mocioni – Dâmbovița, pe un sens de circulație, respectiv Dâmbovița – Piața Mocioni – Piața Maria – Piața Bălcescu – Drubeta – Ana Ipătescu – Dâmbovița, pe celălalt sens de circulație, cu oprire în fiecare stație de pe traseu”, transmit transmit reprezentanții Societății Metropolitane de Transport Timișoara, pe Facebook.
SMTT nu spune exact unde se fac lucrările de infrastructură, iar un astfel de anunț ar fi trebuit să vină de la Primăria Timișoara, care are un proiect de modernizare pe Bd. Cetății și care nu a anunțat recent începerea șantierului. Pe acolo circulă și linia 4 de tramvaie, care rămâne, aparent, cu același traseu.
În zilele lucrătoare vor circula câte trei tramvaie pe un sens de circulație și trei tramvaie pe celălalt sens de circulație. În zilele nelucrătoare vor circula câte două tramvaie pe un sens de circulație și două tramvaie pe celălalt sens de circulație, mai transmite societatea condusă de Ioan Goia.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XNa mai murit Goia asta?ca numa rau a facut comunistul asta care crede ca societatile primariei sunt ale lui.
Goia acest mascarici care isi fabrica propriile conditii de concurs pentru fotoliul de director al defunctei RATT acum, in mod ilegal se baga peste societatea orasului STPT desi el este director la societatea metropolitană! Matrapazlacurile facute ca director SMTT prin folosirea autobuzele primariei pentru transportul metropolitan fara a plati cheltuielile de exploatare sunt deja ingropate iar acum se mai crede si director peste STPT. Maine bufonul se vede si prefect sau popa la biserica construita pe liniile de tramvai din fostul depou de pe Take Ionescu. Romania lucrului ”bine facut”
Prostia naste si creste monstrii.
Goia cat a fost director la RATT a avut ca obiectiv prioritar construirea bisericii si a celorlalte acareturi in curtea depoului desfiintat pe motiv … ca ar polua orasul! Impreuna cu tractoristul – arhitect – constructor – designer Robu au refuzat achizitia de tramvaie noi pe fonduri europene, in schimb au modernizat niste vechituri de 40 ani aduse din gunoaiele Germaniei. Acum doctore Goia directoras intr-o structura inventata cu dedicatie pentru el foloseste vehiculele STPT fara a si plati prestatia. Nu este departe ziua cand se va intoarce roata pentru acesti politruci care au sifonat banul public
A fost consultat vreun specialist cum ar fi un urbanist? Daca se modifică linia 7, din Torontalului până în Bălcescu cum ajungi? Practic iei 4 până în 700 și după Dumnezeu cu mila…mai bine mergi pe jos din prima…mi se pare absurd…transportul in comun ar trebui sa fie o alternativa mai rapida a mersului pe jos. Da știu….cui nu ii convine sa își cumpere mașină…nice
Mda, vad ca imbecili de la STPT continua traditia cretina de a desfiinta liniile de tramvai si a pune in loc autobuze diesel, sa mai manca si plamanul nostru ceva.
Dezastru, am asteptat 40 de minute la Balta Verde dupa Godot adica tramvaoul 7. O mizerie. Cand am vazut ca nu vine am luat ce am putut. Singura legatura dintre sud si centru era tramvaiul 7 si pe asta ati desfiintat-o. Sper ca reveniti la ganduri mai bune. Va rog, reconectati-ne de centru, piata 700 si mall cu tramvaiul 7. Va rog!!!
Tramvaiul 4 este cel mai aglomerat tramvai din Timișoara.
Nici atunci când nu era pandemia nu era așa plin ca acum.
Acum au desființat linia 7 și a rămas doar linia 4, ca să fie și mai aglomerat.
“Mulțumim” conducerii STPT pentru condițiile mirifice de transport.
Deci tot ce e bun DISPARE din România, de ce sa avem alternative pe cetății ,mai bine sa așteptăm ore in sir 1 tramvai.bagati 2 ,3 numere de tramvai pe cetății, că nu e zona de înapoiați, in alte părți unde nimeni nu face bilet sunt tramvaie unul după altul