Primul tramvai nou produs în Turcia a ajuns în Timișoara la sfârșitul lunii iunie și a fost testat până în toamnă. Dosarul pentru omologare a fost trimis la mijlocul lunii octombrie la AFER, iar acum a venit și agrementul.
„Citisem înainte de a fi ministru că e o mare discuție cu un tramvai omologat. I-am întrebat pe colegii mei de acolo, o să transmit această omologare la tramvaie pe care am adus-o ieri de la Ministerul Transporturilor, astfel încât să nu stea acel tramvai deoparte. Deci e omologat, asta ca să închidem o problemă”, a declarat Sorin Grindeanu, la Timișoara, în prima vizită în calitate de ministru al Transporturilor.
Sorin Grindeanu a anunțat că nu a știut pe cine să sune, așa că l-a sunat pe Culiță Chiș, șeful Direcției de Drumuri din Primăria Timișoara, să îi predea agrementul de la AFER.
Acest lucru înseamnă că STPT va putea să introducă tramvaiul în circulație. Potrivit viceprimarului Ruben Lațcău, după ce a obținut agrementul, mijlocul de transport pe șine va fi livrat către STPT, un pas birocratic, iar societatea de transport va trebui să facă unele teste înainte de a-l recepționa.
„Dacă în noiembrie se primește agrementul, tramvaiul va circula cu călători înainte de finalul acestui an”, preciza la un moment dat viceprimarul orașului.
Garnitura ar putea circula pe liniile 1, 2, 6 și 9 doar, pentru că are impusă „o limită de viraj recomandată”.
Edilul mai spune că „producătorul este pregătit să înceapă producția și la următoarele tramvaie” și „în momentul în care avem agrementul, cred că tramvaiul cu numărul doi va putea și pleca spre Timișoara”.
Vă reamintim, Primăria Timișoara cumpără, cu fonduri europene, 21 de tramvaie de la firma Bozankaya. O garnitură costă 11,58 de milioane de lei, are aproape 30 de metri lungime și o capacitate de 200 de călători.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XCe treaba are asta cu omologarea tramvaielor turcesti?
sau vrea sda arate cum functioneaza sistemul bolnav de pile si relatii din Romanika.
In tarile NORMALE agrementul era trimis direct Primariei , producatorului, etc dar in nici un caz unui ministru tampit!
-
pai fiind ministrul transporturilor, asta a facut… a transportat hartia la timisoara. atata poate omul.
Normal ca mafiotii se cunosc intr ei si se sprijina la greu. Mersi PNL ca l ai readus in guvern pe scarna asta arognanta!
-
BINE CA DRULA AL TAU ERA BUN.DE BUN ERA BUN CA NU FACEA NIMICA SI NU PUTEA GRESI CU NIMICA.SI CE ARE UNA CU ALTA CA DOAR NU AU DAT ACREMENTUL DE DRAGUL LUI GRINDEANU.CA SI ASTA CU OMOLOGAREA IMI PARE AIUREA CA DOAR NU PRODUCE CINEVA CEVA NEOMOLOGAT SI CUM DE A CASTIGAT SI O MEDALIE.SAU ESTE UN FEL DE SABOTAJ DIN PARTEA MAGICIANULUI DONIMIC FRIG SA ARATE CA CEI ANTERIOR ERAU INCOMPETENTI SI EI SANT SUPER COMPETENTI????
-
@Rushine, esti varza!
Grindeanu nu ajunge nici la glezna lui Drula!
-
-
Multumeste, mai bine, celor care au dormit in ziua votului!
-
Nu este vorba de dormit sau nu.Donimic Frig nu a castigat alegerile in schimb Robu a pierdut algerile.Ca nimeni nu credea ca exista un primar mai rau ca Robu.Dar asa se inseala omul
-
-
Exact, pana nu a ajuns sarlatanul asta la Transporturi nici nu a venit tramvaiul in Timisoara (!)
-
Stai putin poti sa traduci pe intelesul tuturor afirmatia ta ” sarlatanul asta la Transporturi nici nu a venit tramvaiul in Timisoara (!)”Ce are una cu alta ca tramvaiul asta ZACE de 6 luni in depou ca super magigiei tai nu au reusit sa il puna in circulatie
-
Ce fain , ce ne bucuram…
Binefacatorul nostru , un banatean cu caracter , om de bine
A verificat vreun roman titlul articolului?
-
Dezvolta, troll psd-haur-ist, ca ne-ai facut curiosi!
Cum sa iei un tramvai nou nout si sa nu il poti folosi pe linia 4, cea mai aglomerata din oras …. Incompetenta maxima
-
Pentru ca, domnule cetatean, curbele respectiv statiile nu sunt conform
O veste buna. Modul în care l a adus ministrul, îmi miroase a încercare de obținere de capital electoral. Sa vedem daca rămâne la fel de implicat și în viitoarele proiecte de interes pe partea de infrastructură rutieră, feroviară pentru județul nostru.
Agrement? Adica e tramvai de agrement si placere?
De ce nu va place limba romana, nu stiu…
-
Sau Aprobare dată sau cerută de guvernul unei țări pentru numirea reprezentanților diplomatici. Pe semne, ei au invatat doar partea cu aprobarea. In rest au chiulit.
“Deci e omologat, asta ca să închidem o problemă”, a declarat Sorin Grindeanu >>> poate nu vad eu bine, dar pe document sta scris “Prezentul agrement tehnic este valabil pâna la data de 24.05.2022…”, adicà pâna înca 6 luni. Deci omologare limitata, nu? Daca asa, atunci “problema” nu este deloc “închisa”!
“Tramvaiul Bozankaya a obținut agrementul” – acordul.
Se pricopsește Timișoara de turcismele refuzate de București!
Urmează alte mijloace de locomoție in comun, tot refuzate de capitaliști!
Au fost grele hartiile alea de adus in geanta? Ce nesimtire ordinara!
Ce fanfaron si asta 😀
11,5 mil de lei pe o huiduma care nu poate circula pe toate liniile si unde va circula va avea pasageri la orele 7-8 si pe la 16-17. In rest va merge ditamai animalul cu 5 oameni.
Mai bine ati fi luat vreo 30-40 de microbuze cu banii de 1 tramvai si mareati plaja de transport, accesand si rute unde tramvaiul sau autobuzu nu ajunge. De exemplu se puteau pune cateva microbuze care sa lege centrul universitar poli si uvt de toate colturile orasului. Sau alte rute din toate colturile orasului catre institutiile statului, primarie, anaf etc. De asta stpt e gol si strazile sunt sufocate de masini pentru ca nu ai o flexibilitate in transportul in comun.
am ajuns tara in care ministrii au atributiuni de postas… jalnic personaj