În perioada 21 – 30 aprilie se va desfășura un transport cu depășiri pe traseul: Borș – punctul de trecere a frontierei (PTF) – DN 1 – Centura Oradea – DN 79 – Arad (DN7 – A11 – A1 – A6) – Varianta de ocolire Lugoj – DN 6 – Varianta de ocolire Caransebeș – DN 6 – Orșova – DN 6 – Centura Drobeta Turnu Severin – DN 6 – Simian – DN 56A – Maglavit – Calafat PTF.
„Vehiculul transportă un tramvai. Lățimea maximă a vehiculului este 3,00 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic”, transmite Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara.
Etapele de desfășurare ale transporturilor sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculului cu depășiri. Transportul nu se va desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.
Trimite articolul
XO fi pentru Sofia de fapt.
Haha… acum se va vedea cat de mult atarna faptul ca autoritatile s-au c@c@t pe proiectul tunelului de la Plugova. Cred ca cei din CNAIR vor gasi multa carne in frigider zilele astea. Traseu strategic cu serpentine urcand camioane pe versanti, din cauza ca CNAIR are frica de tuneluri.
Doar niste cretini accepta sa fie asemea transporturi pe sosele cand exista vagoane speciale de cale ferata pentru asemenea gabarit. Feroviar se transporta asa ceva peste tot in Europa, doar in Romania toti mafiotii care detin parcuri auto de marfa/calatori au impins spaga politicienilor sa puna pe butuci calea ferata la fel ca Navromul!
-
Ma indoiesc ca poti transporta tramvaie pe vagoane-platforma, pe linii electrificate.