Șase primării din Timiș primesc bani pentru transport public prin PNRR.
În premieră, în trei orașe din județul Timiș va fi introdus transportul public cu ajutorul fondurilor europene. Este vorba despre Buziaș, Deta și Gătaia.
Cseke Attila, ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, a semnat 62 de noi contracte de finanțare prin componenta C10 – Fondul Local din Planul Național de Redresare și Reziliență.
În toată țara, suma se ridică la peste 1,1 miliarde de lei.
Proiectele vizează atât înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public, prin achiziționarea de vehicule nepoluante, cât și asigurarea infrastructurii pentru transportul verde, prin achiziționarea de puncte de încărcare pentru vehicule electrice.
Șase primării din Timiș primesc bani prin C10 – Fondul Local al PNRR.
Buziaș (4,6 milioane de lei), Deta (3,8 milioane de lei) și Gătaia (5,9 milioane de lei) beneficiază de bani pentru realizarea transportului public în oraș și zona periurbană. Aceste trei orașe nu aveau transport în comun.
Comuna Giroc primește 2.050.304 lei ca să achiziționeze un microbuz nepoluant pentru nevoi comunitare.
Primăria Lugoj beneficiază de 8,3 milioane de lei pentru achiziționarea de autobuze electrice de 12 metri, în parteneriat cu Primăria Coșteiu.
Cei mai mulți bani ajung la Timișoara: 3,05 milioane de lei pentru achiziționarea de autobuze electrice și 67,5 milioane de lei pentru cumpărarea de troleibuze electrice nepoluante.
Primăriile trebuie să-și acopere din venituri proprii cota de TVA aferentă acestor proiecte.
Puteți consulta AICI lista contractelor de finanțare semnate la nivel național.
Trimite articolul
XRedresare si rezilienta 🤣😂🤣 Nu mai bine se facea o fabrica de d’astea electrice cu banii aia? Nu orice cheltuiala e o investitie… unele doar muta bani ue la cine trebuie, eventual cu un comision. Cine a facut pnrr-ul asta asa? A, gata mi-am amintit. Sifonati, sifonati. La urmatoarea pandemie, avand electrice, o sa putem circula fara masca cred, are sens atunci. O sa ajunga transportul intre localitatile mentionate macar la nivelul din ’89? Bani pentru salariile soferilor sunt? Redresare si rezilienta 🤪
-
degeaba ai fabrica in tara ta, in ue este interzis sa cumperi de unde doresti, trebuie licitatia lui peste.
-
da, sa faca o fabrica in stare sa produca astfel incat sa castige licitatiile. Atat cele din Ro, cat si cele din afara. Penerereu lu’ peste, gramezi de cumparaturi. Ce licente de prodductie se cumpara? A, aia nu, nu cumva sa producem ceva. Un medicament negeneric, o treaba in industrie, ceva pe digitalizare, sa producem ceva pt calea ferata, poate panouri fotovoltaice, poate bitum, ca tot vrem autostrazi, o maslina, ceva? Fara productie, hai sa cumparam laptopuri autobuze si locomotive pe hidrogen. Si multa consultanta, desigur, cateva miliarde pentru hartii. Rederesare si rezilienta 🤪
#idiocracy
-
Oare ce inseamna ” troleibuze electrice”? Oare exista si troleibuze neelectrice?
-
Desigur, undeva pe hirtie exista si unicorni…
-
Troleibuzele care le avem sint electric și diesel. O sa ieie electric electric.
“nepoluant” 🤡🤡🤡
La primul incendiu nu mai urca nimeni in ele
..Nepoluant,,…pe bune?Inca credeti gogorita asta?
Pai ia sa luam in calcul cat polueaza fabricarea acestori baterii?Apoi sa luam in calcul cat polueaza distrugerea lor.Asta daca se va face,daca nu cumva se vor arunca pe undeva!
De fapt,toate ,,nepoluantele ,, astea,polueaza mai mult decat toate motoarele diesel non euro la un loc.
Dar…vorba unuia de aici…idiocracy…..
-
Nepoluant la noi in oras – dar poluant la chinezi ori noi toti stim ca aerul pe Pamant nu trece peste granitele nationale din cauza faptului ca nu are pasaport.
Sa fie clar: bateria vehicolului electric doar stocheaza energie, nu produce. Energia electrica la randul ei daca este produsa din lemn, carbune, gaz, petrol atunci este la randul ei poluanta peste poluarea produsa ca sa ai bateria.