Trecerea supraînălțată de la Sinersig este una „pilot” așa cum spune vicepreședintele CJ Timiș Cristian Moș, care va urmări o perioadă eficiența ei. Pe viitor se caută soluții pentru reducerea accidentele cu pietoni și pentru îmbunătățirea siguranței în trafic pe drumurile județene. Trecerea este, conform unei statistici a IPJ Timiș, locul unde au fost cele mai multe accidente cu victime în ultimii ani.
„Trecerea (de la Sinsersig – n.r.) este una pilot, pentru că mai sunt treceri supraînălțate care nu respectă niște standarde. Aceasta este o trecere standard și nu te aruncă cu mașina când treci peste ea, este după modelul altor treceri supraînălțate din alte țări. Acolo am avut cele mai multe accidente mortale din județ conform statisticii și am zis să montăm să vedem cum trece peste iarnă, peste traficul care este acolo și cum se comportă. În funcție de asta vom vedea dacă putem vorbi despre treceri supraînălțate în alte locuri. Tot ce gândim pe partea de siguranță în trafic nu se va referi doar la aceste treceri, vom mai încerca: iluminatul stradal să fie în regulă, trecerile, vizibilitatea să fie bună, cumva este un concept întreg în care trebuie să investim. Strategia este să mergem spre zero cu accidentele rutiere cu pietoni”, a declarat Cristian Moș pentru Tion.
Strategia după care se ghidează Consiliul Județean Timiș este „Vision Zero” (viziune zero – n.r.), care se bazează pe eliminare tuturor posibilităților de deces sau răniri în trafic și este implementată în mai multe țări, la nivel mondial.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XAsta da activitate din parte consiliului judetean al unui din cele mai mari judete din tara. Fac o trecere de pietoni :))) Culmea e ca oamenii astia pe langa ca sunt total incompetenti, nu au nici macar un minim simt al ridicolului. La cate sunt de facut in judet sa faci atata tam tam pentru o porcarie de trecere de pietoni e deja alt nivel al idioteniei. Am injurat atata pesedistii ca nu fac nimic si uite ca au venit acum tinerele sperante care pe langa ca nu fac absolut nimic relevant ne mai si iau de prosti cu asemenea prezentari de porcarii irelevante. Era chiar interesant cum or fi ajuns la concluzia ca intr-un sat obscur se intampla cele mai multe accidente din tot judetul :)) Asta e iara o mare dovada de prostie fara limite si absurditate tipica incompetentilor. Parca bunul simt te-ar face sa ceri niste detalii…ma oameni buni din imensul asta judet exact in satucu ala se intampla accidentele toate? Chiar asa sa fie? Hai sa vedem cate s-au intamplat, cum, care e totalu etc. Sau e vreunu din consiliul judetean de prin satu ala si e gestul lui de mare vataf sa le faca trecere de pietoni noua? Alta logica normala nu exista si ar suna exact a ceea ce ar fi capabil un politician roman.
Exact…..VISION ZERO…buna denumire.Viziune zero din partea autoritatilor.Toate trecerile ar trebui iluminate, doi stalpi cu panou solar nu sunt scumpi.Dar despre ce vorbim , drumurile nu au nici marcaj pe mijloc ce sa mai zic de laterale.Trebuie sa cauti traseul ca un vultur.
nu era mai simplu un semafor?
aloo..CJT avem si noi 2 cereri deja la tine ..cu nr de inregistare, pt 1 singur calmator la intrare in Bucovat ..pana si inspectoratu’ asteapta avizu de montare de la tine…
oare pana la anu iti amintesti de el sau ai nevoie si de dovada accidentelor pricinuite din lipsa lui ?!?
Cica sa vedem cum trece iarna…. Ce fain o sa fie la deszapezire.. Sanius. In cazul in care vom avea zapada.
Mda interesant… cele mai multe accidente. Prima data ca nu imi amintesc sa fi vazut prin presa vreun accident in megalopolisul sinersig si a 2-a oara la o mana de locuitori cati tot vor sa treaca de pe o parte pe cealalta intr-un catun???
Dar oare daca am face centuri la localitati, drumuri express de legatura N-S, E-V prin judet oare ar mai fii accidente in localitati? Grea intrebare pentru smenarii de la cjt!
Noaptea e perfect pentru testarea suspensiei auto ! Cu injuraturile de rigoare din partea celor ce nu stiu sau au uitat de ,, surpriza ,, de pe carosabil!
-
klaus tu asemni altor pseudosoferi nu vezi ce este in fata ta atunci cand esti la covrigul masinii tale! In caz ca nu ai observat orice trecere de pietoni este semnalizata si prin indicatoare rutiere care ‘intamplator’ sunt cu folie reflectorizantă astfel incat sunt vizibile de la cel putin 100 m chiar si noaptea iar interiorul localitatii esti obligat sa circuli cu 50 km/h. Astfel nu ai nici o scuza ca vei decola la acea denivelare necesara pentru cretinii care circula cu 100 km/h in localitate
Capete de lemn. Trebuie făcută supraînălțarea înainte de trecere pentru avertizare și încetinire timpurie altfel ea are efect zero barat.
-
Seamana cu trecerile de pietoni de real succes implementate de cei de la Vitamin A :)) in frunte cu marele consilier arhitect Rudolf Graf :)))…acolo functioneaza “de minune” mai ales in combinatie cu racordurile stradale la unghi de 90 de grade.
Ai ai ai !
Acum sa vezi accidente mult mai grave, cand vor veni cu “presiune” si vor decola de pe rampa aia!
O iluminare cu lampa solara si un semafor cu buton nu le-ar da prin tartacuta sa puna.
Dar, sigur smenul e la vreo firma care stie sa faca cocoase, nu la una cu becuri.
Domnului vicepreședinte CJ Timiș Cristian Moș >>> Pentru o eficacitate optima, aceste supraînaltari trebuie implantate cu vreo 10 metrii INAINTEA trecerii de pietoni si nu exact acolo unde începe trecerea de pietoni. Astfel masinile trabuie sa reduca viteza INAINTEA trecerii de pietoni! Sau, alta posibilitate, trecerea de pietoni sa se aflte imediat DUPA înaltatoarele citate. Nu s-a gândit nimeni la asta?! Asa ca la urmatorul test “pilot” considerati aceasta posibilitate
Clar , viziune 0 , nada , vid total in capu astora .
Cum sa nu fie accidente cand de multe ori este bezna totala acolo ca fac astia economie la curent .
Sa nu mai vorbim de pietoni pe care ii doare fix in pix de viata lor in general si sar pe trecere ca vitele cu botu in telefon fara sa se asigure daca masina care vine ia vazut si incetineste.
Bine nu mie rusine nici de soferi care au aceleasi ocupatii la volan din pacate.
Mai bine iluminau trecerea , marcau drumurile cum trebuie si se mai rezolva din riscul de accidente in zona.