Consiliul Județean Timiș este la a doua căutare pentru o firmă de IT care să realizeze platforma instituțională într-un an. Scopul este de a trece în online toate serviciile ce țin de informații și de eliberarea documentelor solicitate de cetățeni, care vor putea fi rezolvate pe platformă. Pentru digitalizarea instituției, CJ Timiș a lansat o licitație publică la finalul lunii august, oferind maximum 750.000 de lei, însă nu a fost interesată nicio firmă. Licitația a fost relansată, iar instituția a oferit o sumă mai mare de 1,05 milioane de lei și a eliminat și unele dintre cerințele anterioare.
La a doua licitație s-au înscris trei firme. Este vorba despre – Web Win Group Net, Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică -ICI – Rol Portal Services și Arhivatorul Plus – CBMS Software.
Din momentul în care firma câștigătoare va începe lucrul, va avea la dispoziție 338 de zile calendaristice pentru a termina platforma.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
CJ Timiș „plusează” pentru a găsi servicii IT pentru platforma digitală. Prima licitație a eșuat
Trimite articolul
Xcine a lucrat la proiecte mamut stie ca asa ceva se face in 3-5 ani, nu intr-un an; altfel se cheama ca ne batem joc de banii contribuabililor
-
Asta asa-i nu poti intr-un an sa pui la punct infrastructura si sa te asiguri ca totul functioneaza.
Minim 2 maxim 5 ani, dupa trebuie si oameni sa faca cursuri sa stie sa foloseasca sistemul
Digitalizarea inseamna si reducerea numarului de functionari sau angajarea altora?
De la apariția computerului se tot vorbește despre reducerea consumului de hârtie. Au trecut enorm de mulți ani și rezultatul este că se consumă chiar mai multă hârtie ca în trecut. Acum, diferența se observă doar în volumul de muncă mult mai mare, fiind nevoie de situații în 2-3 exemplare plus digitalizarea lor.