A fost blocat traficul feroviar pe Magistrala 900 Craiova –Timișoara, din cauza trenului IR 1991, care se deplasează pe relația Mangalia –Timișoara, rămas imobilizat în stația Valea Albă din județul Mehedinți, în urma unei defecțiuni tehnice apărute la locomotivă, a anunțat, la ora 18.15, Centrul Infotrafic al Poliției Române.
Trenul a mai fost blocat noaptea trecută lângă București, din cauza furtunii care a întârziat mai multe garnituri. A schimbat până acum alte două locomotive, după ce una s-a stricat la Roșiori și alta la Valea Albă, lângă Dr. Turnu Severin.
Traficul feroviar a fost reluat la ora 19.45, conform Centrului Infotrafic. La ora transmiterii acestei știri, trenul abia trecuse de satul Crușovăț din Caraș-Severin și înregistra o întârziere de 815 minute. Ar fi trebuit să ajungă joi dimineață, la ora 10, la Timișoara.
Reprezentanții CFR transmit că în stația Roșiori, călătorii au primit apă și croissante, în stația unde s-a stricat ultima dată, la Valea Albă, au primit apă și la Dr. Turnu Severin au primit din nou mâncare.
În spatele trenului, pe aceeași linie, este o cursă București-Timișoara, care a acumulat și ea cam trei ore de întârziere.
UPDATE. Trenul a ajuns după miezul nopții la Timișoara
Trenul IR 1991 Mangalia – Timișoara a ajuns în cele din urmă după miezul nopții la destinație. IR 1991 a plecat miercuri la ora 19.40 din Mangalia și ar fi trebuit să ajungă la Timișoara joi, la ora 10.48. A intrat pe linie la 00.15, după o călătorie cu peripeții de aproape 30 de ore.
Trimite articolul
XDecenii de incompetenta si furt masiv au adus CFR-ul intr-o situatie dezastruoasa, din a 2-a Armata a tarii, a ajuns practic un mijloc de transport periculos si ineficient. Sper sa se rezolve totul inainte de a ajunge la vreo catastrofa ferioviara.
-
@matei, este adevarat ce spuneti..doar in acest caz este vorba de un cumul de actiune, adica a fost si furtuna plus accidentul feroviar de la Fetesti, care a generat aceste intarzieri! la nici citeva zile dupa “episodul” ministru Novak, om jignit usor de multi desi este campion olimpic medaliat , dar acest aspect a fost omis de marea majoritate mass-media. usor de manipulati ca si in 1989.
-
infrastructura feroviara nu este o prioritate pt politicieni! pensiile speciale de la 42 de ani si salariile si sporurile bugetarilor/esentialilor/eroilor/etc. acestea sunt importante si trebuie platite bine (in romania bugetarii sunt cu 70% mai bine platiti decat privatii, record mondial). Pana nu vom iesi in strada sa-i obligam sa faca ceea ce trebuie facut, nu se va schimba nimic!
-
Eu sunt in trenul ce a plecat in seara asta din mangalia. Va ajungem din urma. Cand am plecat la mare am facut 20 de ore.Asta a ajuns cfr calatori!! Sigur la anul nu mai intra in calcul concediul cu trenul!!
-
@mirela s-au mai rapid se poate ajunge cu avionul ! s-au eventual masina mica, autocar 🙂
-
Pai sa.ti spun….in 20 de minute ar trebui sa ajungem la timisoara iat noi n.am ajuns inca nici la strehaia….suntem pe drumul cel bun
-
Sau!
-
In 10 minute ar fi trebuit sa fim la timisoara…suntem abia la strehaia. Clar cfr nu e o optiune…
-
Si AC primim doar cand opreste trenul…e un cosmar calatoria cu cfr.ul
-
Bieții oameni…
Bine drulaaaa, bravo, mai pe ecologie, mai cu transport feroviar, d’astea de te pricepi tu maxim, se vede ca nu mai sunt pesedisti la guvernare, e mult mai bine acum, sar garniturile de pe linii, mai un mecanic de locomotiva beat, se strica locomotivele pe rand, nu se ocupa nimeni de niste copii blocati in camp macar sa le duca apa, asa da, asta i revolutia bunei guvernari!
-
Postac pesedist bolnav psihic.
-
postacul PSD_ist are dreptate! vai mama noastra cu asa oameni competenti.
-
Nu stiu daca e postac de vre-un fel, dar are dreptate.
Bolnav psihic esti tu daca ti partea noii ciume in conditiile astea.
-
trebuie sa fii chiar handicapat sa planuiesti vreo “vacanta” in perioada asta.
Constanta fara Aeroport civil si vrem sa dezvoltam turismul?!
Spui CFR si tragi apa.
-
e bine daca ai apa, ca daca nu ai nici apa… atunci sa vezi cum se impute treaba
Orient Express.
Si cand ma gandesc ca in Japonia media pe an este de 3min. de intarziere sau mai putin, sefii cailor ferate de la ei isi dau demisia de fiecare data cand un tren intarziere cateva secunde, in schimb la noi in tara media era aproximata in ani pana prin 2010, acum se calculeaza in decenii. Ne-am dobandit independenta datorita cailor ferate care erau vazute ca a doua armata a tarii…1877-1989…2021 a 8-a reţea feroviară din UE :)) imi vine sa rad!
Acum 5 ani cand am mers si noi la mare cu trenul, la intoarcere s-a stricat locomotiva in exact acelasi punct: Valea Alba. Coincidenta? Ar fi interesant de investigat putin mai in amanunt.
-
@Avatar Nici un mister, cam de acolo schimba pe locomotiva Diesel (nu ai linii electrice intre Craiova si Resita ca trece prin munti), si Diesel-urile alea sunt din al doilea razboi mondial, la propriu.
-
Tu pe ce lume trăiești? Linia e electrificata pe toată ruta. La Valea Alba e un deal periculos,dacă nu țin frânele se duce naibii totul.
-
Banii inapoi si despagubiri pentru timpul pierdut si conditiile suportate! Asa ar fi normal! Nu sa merga oamenii cu cereri, sau cu dat in judecata, tot pe cocoasa lor, ci la coborarea din tren, scuze oficiale, un voucher la fiecare cu care isi pot lua gratis urmatoarele bilete, sau direct banii inapoi, plus o suma cu titlu de scuze+despagubiri. Semneaza fiecare de primire si ca nu va urmari ulterior alte despagubiri pt incident, parafeaza un mediator juridic dinala de urlau toate stirile acu 5 ani ca ce specializare grozava e aia si cate cursuri sunt deschose pt ea, si la revedere, cu lectiile de rigoare invatate, sa nu se mai intample alta data. Gen bagi naibii cateva bidoane de apa imbuteliata la fiecare vagon, depozitate sa fie la nevoie, niste tablete de glucoza, niste pastile de calciu – ce zice un medic (daca mai sunt si de bun simt) ca ar fi de ajutor in caz ca se protapeste trenul in camp. Plus faci rost in stand by de o intelegere cu transportatori privati locali cu cea mai mare baza de autobuze, in caz de nevoie sa poti colabora, contra cost. Cost care se ia frumusel din salariul cui gireaza la cfr ca sef ca merge treaba bine si cui semneaza ca a verificat locomotiva si trenul de conformitate si le da drumul pe sine etc. Fa peocedura interna, in caz de astfel de probleme ce duc la extra cheltuieli pt companie, recuperezi esalonat din salariul celor ANTEDESEMNATI responsabili ca de aia se numesc functii de raspundere, se platesc mai bine si implica faptul ca stii atat ce faci tu acolo ca sef, cat si ce fac subordonatii. Daca cineva semneaza ca a facut, insa la cercetarea interna rezulta minciuna, aia intra la sabotaj, se recupereaza apoi banii de la avea persoana si se retrogradeaza sau se desface contractul. In domenii in care e in joc viata oamenilor NU te joci! Daca ar exista responsabilitate (nu razbunare, nu polite platite, ci sec – responsabilitate), ar incepe sa se comporte adecvat tot mai multi angajati la stat (si cu statut privilegiat de functionar pe deasupra) care acum sunt doar niste inconstienti in cel mai bun caz, daca nu chiar nesimtiti sau setati sa faca rau cu intentie. Si nu ne intereseaza ca pe ei scrie regie autonoma sau altceva, ca stat ai datoria sa suspenzi licenta de functionare pana nu se pun la punct astfel incat sa nu puna in pericol viata omului. Firmei! Sa isi rezolve problemele interne cu motivatie extra, in acest fel.
-
Ioane, Ioane,
Toata lumea doarme (inclusiv la CFR)
…
Si tu vrei sa faca si sa dreaga ca si normalii.
Ce ciudat esti!
Acusi o sa se ajunga din urma trenul cu cel din ziua urmatoare.
in japonia, china faci trasul asta cu trenul in 2 ore si a noi in 2 zile, demisia ministerul transporturilor !!
In 2005 am facut 19 ore de la timisoara pana la mangalia…. Sincer cand vad astfel de stiri ma bucur ca am masina….
Când-va CFR-ul era a 2-a armată a României. Legat de promptitudine și servicii.
Azi….