Deşi se cunoaşteau în mare parte doar după numele de user şi mesajele postate pe www.twitter.com, participanţii la întâlnire nu au ezitat să pornească discuţii şi să interacţioneze cu vorbitorii. Întâlnirea a fost una informală şi dinamică, s-a discutat în mare parte despre importanţa reţelelor sociale, efectul pe care îl pot avea asupra unei companii şi felul în care o companie poate folosi Twitter pentru a dezvolta o relaţie cu clienţii săi.
Seria de prezentări a fost deschisă de Andrei Mărin, care a vorbit despre experienţa sa pe Twitter (Dream Production), concluzionând că aceste este unul dintre cele mai importante canale de comunicare online şi este un bun mijloc de informare. Mai apoi, microfonul a fost acaparat de Tudor Totolici (MB Dragan), care este de părere că în viitorul apropiat vor dispărea site-urile de companii, acestea bazându-se mult mai mult pe social media. De asemenea, el a subliniat faptul că pentru o companie e mult mai benefic nu să îşi facă cont de Twitter, ci ca angajaţii să aibă conturi, pentru ca astfel să socializeze mult mai uşor cu posibilii clienţi. Mai apoi, Dan Ştefancu (deceblog.net) a vorbit despre „practicile rele” pe Twitter şi Facebook, printre care s-au numărat comunicarea impersonală, spamul şi lipsa interacţiunii. Seria de prezentări a fost încheiată de Petre Gherman şi Cristian Teichner (thankyou.ro), care au vorbit despre un nou serviciu, ce va permite utilizatorilor să recomande localuri care le-au plăcut sau, din contră, să spună ce i-a nemulţumit în localurile pe care le-au vizitat.
La TweetMeet au participat câteva zeci de twitterişti din Timişoara, iar câţiva dintre ei au rămas în 700 Coffee&Lounge chiar şi după încheierea prezentărilor, la discuţii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!